Copyright
© 2018 Michael A. Brown
“U mbush koha dhe mbretëria e Perëndisë është
afër. Pendohuni dhe besoni në
ungjillin.”
(Marku 1:15)
“Megjithatë
themeli i fortë i Perëndisë qëndron i patundur, dhe ka këtë vulë: “Zoti i njeh
të vetët”, dhe: “Le t’i largohet paudhësisë kushdo që përmend emrin e
Krishtit”.”
(2 Tim. 2:19)
Leximi:
Luka 15:11-32
Koncept
mjaft pozitiv dhe i fuqishëm
Përkrah të besuarit tek Perëndia përmes
Krishtit, pendimi është një nga dy kyçet themeltare për kthimin e njeriut në jetën
e krishterë si dhe për vazhdimin e ecjes së tij me Zotin në një jetë të
nënshtruar dhe të bindur ndaj tij.
Kjo nevojë parësore për pendimin u theksua
nga Gjon Pagëzori (Mat. 3:1-2), si dhe nga vëte Jezusi (Marku 1:15) dhe apostulli
Pjetër: “Pendohuni dhe secili nga ju le
të pagëzohet në emër të Jezu Krishtit për faljen e mëkateve” (Vep.
2:38). I referohet si themeltar tek 2
Timoteu 2:19 (e cituar më sipër), dhe tek Hebrenjtë 6:1-2 pendimi është i pari
që jepet në listën e mësimeve themeltare: “Prandaj…
le të kalojmë te përsosja, pa hedhur përsëri themelin e pendimit…” (Heb.
6:1).
Pendimi përmban dy elemente të
domosdoshme. Së pari, kthimi prej
mëkatit dhe mosbesimit, dhe, së dyti, kthimi tek Perëndia me besim tek Zoti
Jezu Krisht: “duke u dëshmuar… pendimin
tek Perëndia dhe besimin në Zotin tonë, Jezu Krisht” (Vep. 20:21). Ne pendohemi nga mëkati dhe mosbesimi dhe
kthehemi tek Perëndia me besim, duke u bazuar tek ajo që Jezusi bëri për ne, i
cili duke i mbartur mëkatet tona në kryq e bëri të mundur që ne të kemi një
jetë të re në të.
Për arsye se
pendimi përfshin kthimin (dorëheqjen) prej mëkatit si dhe problemeve dhe
skllavërisë së tij, drejt një jete të lirë nga zakoni i tij, si dhe përfshin gjithashtu
hyrjen në një besëlidhje me Perëndinë dhe gjithë bekimet e shpëtimit në
mbretërinë e tij që kjo na sjell, pendimi
nga ana biblike shihet si një koncept shumë pozitiv dhe i fuqishëm. Është durimi dhe mirësia e Zotit që na çon në
pendimin (Vep. 11:18, Romakët 2:4, 2 Pjetri 3:9). Vërtet, siç e përsëriti Jezusi, ka gëzim
përpara engjëjve të Perëndisë për një mëkatar të vetëm që pendohet dhe gjen
liri në Krisht (Luka 15:7,10).
Pendimi
e përfshin gjithë njeriun
Pendimi përfshin gjithë
qenien e njeriut, dhe kjo pasqyrohet tek historia e të riut që Jezusi tregoi, i
cili pasi e kishte marrë trashëgimninë në dorë, u largua nga familja dhe shkoi
në një vend të largët ku shpërdoroi dhe humbi gjithçka që kishte në shthurrje
dhe argëtime të kota (shihni tek Shëmbëlltyra e Djalit Plangprishës që jepet
tek Luka 15:11-32).
a.
Pendimi përfshin mendjen tonë
Fjala greke që
përdoret për pendim në Dhiatën e Re është metanoia
që do të thotë “të perceptosh më vonë”, d.m.th. të arrish të kuptosh me vonesë. Kjo presupozon një ndryshim tek mënyra se si
ne mendojmë mbi diçka, specifikisht në lidhje me mëkatin dhe mënyrën se si e
jetojmë jetën. Ndaj pendimi në thelb të tij ka të bëjë me të ndryshuarin e mënyrës se si
mendojmë dhe shikojmë gjërat nga i kuptuari ynë tek mënyra se si mendon dhe
shikon Zoti gjërat nga perspektiva e tij (Rom. 12:2). Arrijmë të kuptojmë se ai ka të drejtë dhe se
mënyra jonë e të menduarit ka qenë e gabuar. Ne arrijmë të kuptojmë se vullneti dhe mëkati
ynë na kanë ndarë nga Zoti dhe rrjedhimisht e kemi prishur jetën tonë (Isa.
59:2).
Kështu që pendohemi
atëherë kur kuptojmë që e kemi pasur gabim dhe dëshirojmë të ndryshojmë; kur arrijmë
pikën ku nuk duam të jetojmë më me mëkatin (ose ndonjë mëkat specifik) dhe turpin
e tij në jetën tonë; kur nuk duam më të vazhdojmë me mënyrën e gabuar të
jetesës sonë dhe duam të lëmë mëkatin mbrapa.
Në vend të saj, duam t’i kthehemi Perëndisë dhe të mësojmë se si të ecim
në rrugët e tij, në lirinë dhe bekimet e mbretërisë së tij, duke jetuar sipas
fjalës së tij dhe duke bërë atë që është e drejtë në sytë e tij. E lëmë mbrapa mënyrën tonë të vjetër të të
menduarit dhe jetuarit, dhe fillojmë të mendojmë e jetojmë sipas mendjes dhe
vullnetit të Perëndisë. Luka na tregon
se djali i humbur “erdhi në vete”
(Luka 15:17). Pasi përjetoi pasojat e jetës
së tij të shthurur, më në fund ai arriti të kuptonte se çfarë kishte bërë dhe
donte të ndryshonte.
b.
Pendimi përfshin ndërgjegjen tonë
Duke ardhur në vetvete,
ai u ndërgjegjësua që kishte mëkatuar si përpara Perëndisë ashtu edhe përpara
babait të tij: “Mëkatova…” (Luka
15:18). I
erdhi turp për gjërat që kishte bërë si dhe për mënyrën se si kishte jetuar. Ndërgjegjësimi për fajin e tij krijoi
keqardhje në zemrën e tij.
c.
Pendimi përfshin zemrën tonë
Zemrat tona e shprehin
pendimin ne formë trishtimi për mëkatin: “u
trishtuat për pendim… Sepse trishtimi
sipas Perëndisë sjell pendim për shpëtim” (2 Kor. 7:9-10). Mund të dallojmë keqardhjen dhe ndjenjën e
turpit në zemrën e këtij djali të humbur kur i tha vetes: “…do t’i them: “Atë, mëkatova kundër qiellit dhe para teje; nuk jam më i
denjë të quhem yt bir”.” (Luka 15:18-19).
d.
Pendimi përfshin vullnetin tonë dhe na çon në veprim
Sidoqoftë, fjalët,
ndjenjat dhe mendimet nuk i mjaftonin djalit të humbur. Ai kishte arritur fundin e vetvetes, ndaj,
duke ditur që ai kishte pasur gabim dhe që ishin egoizmi dhe paudhësia e tij që
e kishin ndarë atë nga babai i tij si dhe që e kishin shkatërruar jetën e tij,
ai e përuli veten dhe tha: “Do
të çohem dhe do të shkoj tek im atë” (Luka 15:18). Ai u ngrit dhe u mor seriozisht me mëkatet
dhe jetën e tij të thyer. Zemra e tij e penduar e çoi që të shkonte dhe
t’i rrëfente babait mëkatin e tij, si dhe të rregullonte marrëdhënien e thyer
me atë.
e.
Kështu që pendimi përfshin kthimin dhe ecjen në një
drejtim të ri
Ky është kuptimi i fjalës
greke epistrefo që përdoret tek
Veprat 11:21 ku thuhet se“një numër i
madh besoi dhe u kthye te Zoti”.
Kjo fjalë do të thotë që të kthehesh për në drejtimin e kundërt, duke
nënkuptuar një vëprim me vendosmëri që bën si rrjedhojë të një vendimi të
qëllimshëm që ke marrë. Kështu që
thuhet për djalin e humbur që ai “U çua,
pra, dhe shkoi tek i ati” (Luka 15:20).
I braktisi mëkatet e tij dhe ia ktheu shpinën jetesës së tij të thyer,
duke e lënë mbrapa. Pendimi i vërtetë rezulton në ndryshime reale, konkrete dhe pozitive në
jetën dhe sjelljen tonë.
f.
Pendimi na sjell në një marrëdhënie të pajtuar me
Perëndinë
Djali i penduar u
kthye tek i ati që të pajtohej me të dhe të banonte përsëri me të. Kjo simbolizon të ardhurit në mbretërinë e
Perëndisë dhe më pas të jetuarit në bashkësi me atë. Atëherë kur i kthehemi Zotit dhe e lëmë
rrugën tonë, ai ka dhembshuri për ne dhe na fal bujarisht (Isa. 55:6-7). Ky i ri gjeti dashuri, dhembshuri, pranim dhe
falje të plotë tek babai i tij. Perëndia
i përgjigjet pendimit tonë të mirëfilltë me falje dhe dashuri dhe jo me mohim,
duke na dhënë kështu një fillim të ri në jetë.
Po
besimi pa pendim?
“Kështu
duhej të vuante Krishti dhe të ngjallej prej së vdekurish ditën e tretë, dhe të
predikohej në emrin e tij pendimi dhe falja e mëkateve ndër të gjitha kombet” (Luka
24:46-47)
Që
të neglizhojmë të predikojmë mbi pendimin, është njëlloj sikur të predikojmë
një ungjill të pjesshëm, një ungjill të paplotë që nuk është aspak lajm i mirë. Ky nuk do të ishte aspak mesazhi i mbretërisë
së Perëndisë. Nuk duhet theksuar vetëm falja
e mëkateve dhe të mos mësohet në të njëjtën kohë nevoja për pendimin prej
mëkatit. Njerëzit që pranojnë vetëm
aspektin e faljes dhe besimit tek Jezusi, por nuk i japin rëndësinë dhe vendin
e duhur elementit të pendimit që është pjesë thelbësore e ungjillit, ka shumë
mundësi që do të vazhdojnë të kenë probleme të vazhdueshme me zakonet e tyre mëkatare
derisa të kuptojnë dhe të ndërgjegjësohen mbi nevojën e tyre për të dhënë dorëheqje
nga mëkati.
Nëse ne vërtet duam të përjetojmë
në jetët tona fitore mbi mëkatin si dhe të përjetojmë të gjitha bekimet e mbretërisë
së Perëndisë, atëherë nevoja jonë parësore është që të pendohemi nga mëkati
duke braktisur si mëkatin dhe zakonet mëkatare që i bashkangjiten atij
(Isa. 55:7). Njeriu që vidhte në të
kaluarën, nuk duhet të vjedhë më (Efes. 4:28).
Ai që gënjente, tani duhet të thotë të vërtetën (Efes. 4:25). Duhet të largohemi prej imoralitetit seksual
të çfarëdolloj natyre, dhe të jetojmë një jetë të pastër nga ana morale (2 Kor.
12:21, Efes. 5:3-7). Të dehurit duhet të
jetë gjë e së kaluarës (1 Kor. 6:9-11).
Duhet të heqim prej vetes çdo hidhësi, inat, zemërim, të bërtitur dhe
sharje (Efes. 4:31). E kështu me radhë…
Atje
ku predikimet janë të dobëta në lidhje me temën e pendimit, nuk duhet të na
vijë çudi që në një kishë të tillë gjejmë njerëz që janë akoma nën zgjedhën e
mëkateve të ndryshme apo të qëndrimeve të mëkatshme në jetën e tyre. Mungesa e pendimit në ndonjë anë të caktuar
të jetës së një njeriu, thjesht e lë atë njeri nën zgjedhën e mëkatit në po atë
anë dhe me problemet që rrjedhojnë. Është
thjesht vetëmashtrim që të mendojmë që mund të ecim afër me Zotin, dhe në të
njëjtën kohë të mos pendohemi nga ndonjë mëkat për të cilin jemi
ndërgjegjësuar, që ta rrëfejmë atë dhe të bëjmë kthesë. Nuk mund të mbajmë një
dorë në bakllava dhe në dorë në revani, d.m.th. njërën këmbë në mbretërinë e
Perëndisë dhe tjetrën në atë të Satanait.
Kjo nuk funksionon dot. Njeriu i
cili fiton mëshirë dhe që do të ketë mbarësi, është ai që i rrëfen shkeljet e
tij dhe i braktis ato, jo ai që i fsheh (Fj.U. 28:13).
Apostulli
Pal i kujtoi besimtarët e kishës së Korintit për rëndësinë e punës së pendimit,
kur ai i qortoi për mëkatet dhe sjelljen e tyre që po i shkaktonte shumë dëm
kishës së tyre. Ai u tha që të mos
mashtronin veten në lidhje me këtë gjë – njerëzit që nuk pendohen nga jetesa e
tyre e mëkatshme nuk kanë për të trashëguar mbretërinë e Perëndisë (1 Kor.
6:9-10). Në fund të dy letrave të tij të
gjata drejtuar atyre, ai i sfidoi që të “Hetoni
veten tuaj a jeni në besim; provoni veten tuaj!
Apo nuk e njihni veten tuaj se Jezu Krishti është në ju? Veç në qofshi
të paprovuar” (2 Kor. 13:5). Për
Palin, në qoftë se Krishti vërtet jetonte tek një njeri, atëherë përvoja e
kësaj jete të re duhet të kishte për rrjedhojë pendimin e vërtetë prej mëkatit
(2 Kor. 12:21).
Që
të themi që “jemi shpëtuar nga mëkati” përmes Krishtit ka kuptim praktik vetëm
atëherë kur konsiderojmë mëkate të posaçme në jetën tonë. Për shembull, a jemi vërtet të liruar prej
hidhërimit, apo vazhdojmë të mbajmë akoma ndonjë pikë hidhërimi në zemër ndaj
dikujt? A duam vërtet të lirohemi nga
epshi seksual, apo mos duam që herë pas here të kënaqemi me ndonjë mendim të
fshehtë e të papastër që mbajmë ne zemër?
A kemi pushuar vërtet së bëri thashetheme? Ne shpëtojmë nga mëkate të posaçme (si këto
dhe të tjera) vetëm atëherë kur tregohemi të gatshëm të merremi me to tek
vetvetja, pra të pendohemi e të heqim dorë prej tyre. Dhe për rrjedhojë kuptohet që “të shpëtuarit
nga mëkati” bëhet një përvojë e vazhdueshme në jetën tonë si besimtarë, ndërsa
vihemi përballë nevojës së herëpashershme për t’u marrë me dhe për të fituar
mbi mëkate të posaçme duke gjetur liri të vërtetë prej tyre tek Krishti.
Besimi
i vërtetë dhe pendimi qëndrojnë bashkë, ato janë dy anë të një monedhe. Shprehur ndryshe, pendimi është fryti i
besimit të vërtetë dhe i të kuptuarit të vërtetë të fjalës së Perëndisë. Ndaj, meqenëse besimi i vërtetë përfshin atë
që besimtari fillon t’i shikojë gjërat nga perspektiva e Perendisë dhe për
rrjedhojë fillon të mendojë në një mënyrë të re, mund të pritet që besimtari do
të fillojë të pendohet prej mëkatit dhe do të heqë dorë prej tij, jo thjesht
nga veprat e mëkatit në sjelljen e tij, por edhe nga mëkatet e fshehura të zemrës. Siç
tha dikur dikush, vula e pendimit të mirëfilltë është një jetë e korrigjuar. Ajo që na ndryshon është të qenët i gatshëm
për t’i rregulluar punët. Kështu që pendimi
duhet të prekë çdo anë të jetës sonë ndërsa ballafaqohemi herë pas here me nevojën
për t’u marrë me mëkate në jetën tonë personale – në sjelljen, në qëndrimet që
kemi në zemër, në marrëdhëniet tona, në llojin e gjuhës që përdorim, në mënyrën
se si flasim për të tjerët apo se si i kemi trajtuar, në moralin personal, në
zakonet tona të këqija (përfshirë edhe ato të fshehta), në atë se çfarë ndjekim
në televizor apo internet, në llojin e muzikës që dëgjojmë, e tjerë.
Atëherë
kur kryetagrambledhësi i pasur e i korruptuar Zakeu u bë besimtar, ai i rrëfeu
Jezusit mëkatin e tij të të zhvaturit njerëzit nga paratë e tyre. Ai ua dha gjysmën e parave të tij të varfërve
dhe gjithashtu i premtoi Jezusit që do t’ua kthente katërfish paratë njerëzve që
kishte mashtruar. Jezusi e pa këtë
rrëfim dhe veprën e Zakeut si një shprehje praktike të pendimit dhe shpëtimit
të mirëfilltë (Luka 19:1-10, Efes. 4:28).
Në të njëjtën mënyrë, Gjon Pagëzori priti që prifterinjtë e ditës së tij
të jepnin frytet e denja të pendimit (Mat. 3:8).
Egziston
një tendencë në ditët e sotme mes predikuesve për të evituar temën e pendimit. Ky mund të jetë një tregues që ata nuk kanë
arritur të kuptojnë ende apo të marrin seriozisht efektet shkatërruese të
mëkatit në jetën e njeriut (madje dhe pasojat e tmerrshme dhe të përjetshme të
mungesës së pendimit), ose mund të jetë tregues i faktit që ndoshta kanë frikë
nga reagimi i dëgjuesve ndaj një mesazhi të tillë. Gjithashtu, mund të jetë tregues që predikuesi
nuk ka arritur t’i dojë njerëzit me dashurinë e Perëndisë. Perëndia i do njerëzit, dhe ai do që ata të
lirohen nga zgjedha e mëkatit dhe efektet e tij, ndaj ata duhet të dëgjojnë –
dhe kanë të drejtë të dëgjojnë, dhe madje kanë nevojë të dëgjojnë – mësime mbi
pendimin. Dashuria e Perëndisë dhe
mesazhi i mbretërisë së tij janë të qëndrueshëm – besoni DHE pendohuni. Është
pendimi ai që e çon njeriun drejt përjetimit të lirisë së vërtetë të jetës së
ndryshuar si dhe bekimit të të jetuarit në mbretërinë e Perëndisë.
Kështu pendohuni
dhe jetoni jetën e bekuar dhe të lirë që Perëndia do që të përjetoni
a.
Perëndia
tani i urdhëron të gjithë njerëzit kudo, që të pendohen
(Vep. 17:30), por ky urdhër është njëkohësisht nxitje dhe ftesë për ne. Në punën që bëri Jezusi në kryq, Perëndia ka
kryer atë që nevojitej për të nxjerrë njeriun nga errësira frymërore dhe për ta
liruar nga zgjedha e mëkatit, në një jetë të lirë në mbretërinë e tij (Gjoni
8:32,36). Nuk ka nevojë që njerëzit të
mbeten më në gjendjen e tyre të mekatshme, rruga për tek mbretëria e Zotit është
e hapur. Jezusi mbarti gjithë mëkatet
tona, kështu që s’ka nevojë që ne të vazhdojmë më të jemi të munduar nga
ato! Zoti dëshiron thellësisht që ne ta
njohim atë, si dhe jetën dhe bekimet e tij, kështu që ai na urdhëron, na nxit
dhe na fton që të bëjmë pikërisht atë që duhet ta bëjmë – pra, të marrim hapin
e pendimit.
b.
Pendimi nuk do të thotë
vetëm që të pranojmë Jezusin si shpëtimtarin tonë personal, por do të thotë
edhe që ta njohim atë si Zoti dhe Zotërues të jetës sonë. Kështu që pendimi përfshin nënshtrim ndaj
tij, si dhe dorëzimin e jetës sonë atij, që të mund ta ndjekim atë në praktikë
dhe të jetojmë jetën tonë nën autoritetin e kujdesjes së tij. Pendimi do të thotë që të mësojmë të kuptojmë
sa më mirë fjalën e Perëndisë, që t’ia përshtatim jetesën tonë dhe vendimet që
marrim fjalës së tij, duke pasqyruar kështu në praktikë një të kuptuar të
vërtetë të fjalës së tij. Kjo na çon rrjedhimisht
në bekimet e të jetuarit në mbretërinë e Perëndisë.
c.
Në qoftë se jeta e
krishterë i ngjet një gare (shihni tek 1 Kor. 9:24-27, 1 Tim. 2:5, Heb. 12:1),
atëherë besimi tek Jezusi, marrëdhënia me Perëndinë, falja SI DHE pendimi prej
mëkateve përfaqësojnë së bashku vijën e nisjes të kësaj gare.
Pendimi nuk është thjesht një pengesë që duhet ta kapërcejmë diku gjetkë
në pistën e vrapimit gjatë garës.
Për më tepër, në
vend që të jetë diçka që ne bëjmë vetëm në fillim të jetës sonë të krishterë,
pendimi duhet të zërë një vend përbërës dhe në vazhdim në jetën tone të
krishterë. Pa pendim, është e pamundur
që ne të përjetojmë bekimet e plota të jetës së mbretërisë së Perëndisë. Për sa kohë që të ketë ndonjë mëkat në jetën
tonë, do të ketë nevojë që të pendohemi.
Besimtarët në jo më pak sesa pesë nga shtatë kishat që përshkruhen tek
Zbulesa kap. 2-3, u nxitën për t’u penduar prej mëkateve të ndryshme (shihni
tek Zbul. 2:5, 2:16, 2:21, 3:3, 3:19).
d.
Pendimi
është kyçi për në një jetë të pastër, të çliruar nga mëkati. Qëndrimet penduese të një mënyre të re të të
menduari duhet të karakterizojnë jetën tonë në vazhdim (Rom. 12:2). Pendimi do të thotë që të ndërgjegjësohemi
për mëkate të posaçme në zemrën dhe jetën tonë, dhe t’i rrëfejmë ato mëkate (1
Gjoni 1:7-9, Jak. 5:16), që të largohemi prej tyre si dhe që t’i heqim nga jeta
jonë. Pendimi do të thotë që, përmes
dashurisë që kemi për Zotin, të jetojmë me vendosmëri nën dritën e zbulesës dhe
të kuptuarit që kemi marrë nga fjala e Perëndisë në anë të ndryshme të jetës
sonë, si dhe të braktisim mënyrën tonë të vjetër të të menduarit në lidhje me
ato anë. Kështu që, që të jetojmë një jetë vërtët të lirë e të bekuar në Krisht,
praktikimi i pendimit duhet të bëhet gjithëpërfshirës, i thellë si dhe në
vazhdim në çdo anë të jetës sonë.
Pendimi,
gëzimi dhe rifreskimi
Perëndia
dëshiron dhe është i lumtur që të bashkëjetojë me popullin e tij në marrëdhënie
besëlidhjeje, duke treguar prezencën e tij midis nesh, dhe çelësi për të
përjetuar këtë bekim është pendimi.
Atëherë
kur biri i humbur u kthye në shtëpi dhe u pajtua me të atin, i ati jo vetëm që e
pranoi dhe e përqafoi, por edhe e fali plotësisht dhe më pas e tregoi gëzimin e
tij për marrëdhënien e tyre të përtërirë duke festuar, sepse “i humburi u
gjet”. I vuri një rrobë të re të birit,
një unazë në gishtin e tij dhe sandale të reja në këmbët e tij. Gjithashtu e theri viçin që të festonin
bashkë (Luka 15:22-24). Ai i dha një
fillim të ri në jetë. Kjo është tabllo e
hirit teprues të Perëndisë që ai shpalos ndaj nesh. Ka gëzim në qiell kur një mëkatar i vetëm
pendohet! (Luka 15:7).
Apostulli
Pjetër na e tregon lidhjen midis pendimit, faljes dhe derdhjes mbi ne të
prezencës rifreskuese e fuqizuese të Frymës së Shenjtë: “Pendohuni dhe secili nga ju le të pagëzohet në emër të Jezu Krishtit
për faljen e mëkateve; dhe ju do të merrni dhuratën e Frymës së Shenjtë”
dhe “Pendohuni, pra, dhe kthehuni, që të
shlyhen mëkatet tuaja dhe që të vijë koha e flladit nga prania e Zotit”
(Vep. 2:38, 3:19).
Përjetimi
i prezencës rifreskuese dhe fuqizuese të Frymës së Shenjtë në mënyrë të tillë,
është premtimi i besëlidhjes së Perëndisë per gjithë popullin e tij që jeton në
pendim: “Unë do të banoj në mes tyre, dhe
do të eci ndër ta; do të jem Perëndia i tyre dhe ata do të jenë populli im”
(2 Kor. 6:16). Kisha e hershme në librin
e Veprave e përjetoi në vazhdim këtë jetë frymërore të mbushur me falje, liri,
gëzim e lavdërim si dhe me fuqinë e prezencës së Zotit. Dhe kjo mund të jetë edhe përvoja jonë sot! Pikërisht
kjo, është jeta e bekuar në të cilën na sjell pendimi.
No comments:
Post a Comment
Note: only a member of this blog may post a comment.