Mrekullitë
i ndjekin pas plugimit
nga A.W.
Tozer
“Lëroni arën tuaj të lënë djerrë, sepse është koha për të kërkuar
Zotin, derisa ai të vijë dhe të përhapë mbi ju drejtësinë.” (Hos. 10:12)
Këtu janë dy lloje toke: tokë e djerrë pra e papunuar dhe
toka e shkriftuar nga plugimi. Toka e djerrë është e rehatuar, e vetkënaqur, e
mbrojtur nga ndryshimi që shkakton plugimi dhe nga mungesa e rehatisë që
shkakton kazma. Një tokë e tillë, ndërsa
qëndron e djerrë vit pas viti, bëhet një tokë e frekuentuar nga sorat dhe
laraskat. Nëse kjo lloj toke do të zotëronte
inteligjencë, do të gjente kënaqësi në reputacionin e vet, sepse ka stabilitet,
natyra e ka adoptuar, dhe është i garantuar fakti që do të qëndrojë gjithmonë e
pandryshuar, ndërsa tokat përreth ndryshojnë ngjyrë nga kafe në të gjelbër dhe
përsëri kafe. E sigurt dhe e pashqetësuar,
shtrihet rehat në diell, imazh ky i kënaqësisë së fjetur.
Por,
për qetësinë e saj ajo paguan një çmim të tmerrshëm duke mos përjetuar kurrë
mrekullinë e rritjes; duke mos ndjerë kurrë etapat e zhvillimit të farës, dhe as
duke parë mrekullinë e farës që shpërthen nga toka, as bukurinë e korrjes së
grurit. Këtë fryt s’mund ta përjetojë
kurrë, sepse ka frikë nga plugu dhe kazma.
Në kontrast të drejtpërdrejtë me të kësaj,
fusha e kultivuar ia ka dedikuar veten aventurës së jetës. Gardhi mbrojtës është hapur për të lejuar
plugimin, dhe plugësi ka ardhur ashtu siç vjen plugësi, praktik, i pamëshirshëm,
për të bërë biznes dhe me nxitim. Paqja është
trazuar nga bërtitjet e bujkut dhe nga zhurma e makinërisë. Fusha e ka ndjerë rrugëtimin dhe presionin e
ndryshimit. Ka ndjerë dhimbje madje është
kthyer kokëposhtë, është plagosur dhe thyer.
Por,
shpërblimi e ndjek punën. Fara shpërthen
në mes të ditës mrekullinë e jetës, kurioze, duke eksploruar botën e re mbi
dhe. Në gjithë fushën dora e Zotit është
duke punuar në shërbimin shekullor gjithmonë të përtërirë të krijimit. Gjëra të reja lindin, rriten, pjekurohen, dhe
konsumojnë dherin, natyra profetike e mbartur nga fara kur u fut në tokë. Mrekullitë e natyrës vijnë mbas plugimit.
Dy lloj jetësh
Po
ashtu, ka dy lloj jete: e djerra dhe e pluguara. Për shembuj të jetës së djerrë nuk ka nevojë të
shikojmë shumë larg. Ato janë me shumicë
rreth e përqark nesh.
Njeriu
i jetës së djerrë, është i kënaqur me vetveten dhe frytin që prodhoi në të
kaluarën. Ai nuk do që t’ia prishin
rehatin. Ai buzëqesh me një superioritet
tolerues ndaj rizgjimit, agjërimit, vetë-hetimit, dhe çdo lloj tjetër përpjekjeje
për frytshmëri si dhe ankthit të avancimit. Tek ai shpirti i aventurës është i vdekur. Ai është i qëndrueshëm, “besnik”, gjithmonë në
vendin e duhur (si toka e djerrë), konservativ, dhe është figurë e njohur në
kishën e tij. Por, ai është i pafrytshëm.
E ardhmja e kësaj jete është e vendosur, si në madhësi dhe në përmbajtje.
“Të jesh” ka zënë vendin e “t’u bërit.” Më e keqja që mund të thuhet për këtë lloj
njeriu është që ai/ajo “është” ai/ajo që “do të jetë.” Ai e ka rrethuar veten me gardh, dhe nëpërmjet
këtij akti ai ka shtyrë Zotin jashtë dhe po ashtu edhe mrekullinë e Tij.
I thyer për të prodhuar fryt
Jeta
e pluguar, është jeta që përmban aktin e pendimit, që e ka flakur gardhin
mbrojtës dhe ka pranuar plugësin e rrëfimit brenda në shpirt. Nxitja e Frymës, trysnia e rrethanave, dhe pakënaqësia
ndaj pafrytshmërisë janë ndërthurur plotësisht për t’ia përulur zemrën. Kjo lloj jete e ka lënë mënjanë pengesën e
vetmbrojtjes, dhe e ka braktisur sigurinë e vdekjes frymërore për rrezikun e
jetës së gjallë frymërore. Pakënaqësia, uria
si dhe bindja kurajoze ndaj vullnetit të Zotit e kanë plagosur dherin e
shpirtit derisa përsëri është gati për farën. Dhe si gjithmonë, fryti e pason plugimin. Jeta dhe rritja fillojnë ndërsa Zoti “përhap
mbi të drejtësinë.” Ky person mund të dëshmojë,
“Dhe dora e Zotit ishte mbi mua…”
Periudhat dinamike dhe statike
Duke korresponduar me këto dy lloj
jetësh, historia fetare tregon dy faza atë dinamike dhe atë statike.
Periudhat dinamike ishin ato të kohëve
heroike kur populli e Zotit e nxiti veten për të bërë vullnetin dhe dëshirën e
Zotit, dhe çau përpara pa frikë për ta shpënë dëshminë e Zotit tek bota. Ata shkëmbyen sigurinë ë të qenit joaktiv me rreziqet
e progresit të frymezuar nga Zoti. Padyshim që fuqia e Zotit shoqëroi këtë
veprim. Mrekullia e Zotit shkoi kur dhe
ku shkuan njerëzit e tij, dhe ndaloi atëherë kur populli i Tij ndaloi.
Periudhat statike ishin ato kohë kur
populli i Zotit, i lodhur nga përpjekjet, kërkoi jetë, qetësi dhe siguri. Atëherë ata u zunë me përpjekjet e tyrë për të
mbrojtur përfitimet që kishin fituar në vitet e guximshme kur fuqia e Zotit lëvizte
mes tyre.
Historia e Biblës është e mbushur me
shembuj. Abrahami u nis në aventurën e
tij të madhe të besimit, dhe Zoti ishte me të. Zbulesa, shfaqje të Zotit, dhurata e tokës së
premtuar, besëlidhje dhe premtime bekimesh të bollëkshme do të vijonin si
rezultat. Më pas Izraeli shkoi në
Egjypt, dhe mrekullitë u ndërprenë për katërqind vite. Në fund të asaj kohe, Moisiu dëgjoi thirrjen e
Zotit dhe mori hapin për të sfiduar sunduesin. Një vorbull fuqie e shoqëroi këtë sfidë, dhe
Izraeli së shpejti filloi të marshojë përpara. Për sa kohë që ajo guxoi të marshojë përpara,
Zoti dërgoi mrekullitë e tij për t’ia hapur rrugën përpara. Kurdoherë që ajo u rehatua si një tokë e djerrë,
Ai e ndërpreu rrjedhjen e bekimit dhe qëndroi në pritje derisa ajo të ngrihej përsëri
të kërkojë fuqinë e tij.
Kjo është një përmbledhje e shkurtër
e historisë së Izraelit si dhe të kishës. Për sa kohë që ata dilnin dhe predikonin kudo
Zoti bashkëvepronte me ta duke vërtetuar fjalën me shenja (Marku 16:20). Por kur ata u tërhoqën nëpër manastire ose
luajtën me ndërtim katedralesh të bukura, ndihma e Zotit u tërhoq derisa një
Luter apo Uesli u ngrit për ta sfiduar ferrin përsëri. Atëherë si rrjedhojë Zoti e derdhi fuqinë e
Tij si më parë.
Ky ligj vepron në çdo denominacion, çdo shoqëri
misionarësh, çdo kishë lokale dhe çdo besimtar. Zoti vepron për
sa kohë që populli i Tij çan përpara në jetë me guxim. Ai ndalon kur ata nuk ia kanë më nevojën. Mund edhe ta gjejmë
sigurinë tonë larg Perëndisë, por çmimi që paguajmë për këtë rezulton në dëmtim
të jetës sonë. Kur
ndërtojmë një mur rrethues të përbërë nga dhurata financiare të bollshme,
kushtetuta, prestigji, agjenci nga më të ndryshmet për delegimin e detyrave
tona, atëherë fillon menjëherë paraliza, një paralizë kjo që përfundon vetëm në
vdekje.
Fuqia e Perëndisë
Fuqia e Zotit vjen vetëm aty ku është thirrur nga
plugimi. Çlirohet në kishë vetëm kur ajo
bën diçka duke e kërkuar me ngulm. Me
fjalën “ben” nuk nënkuptoj thjesht aktivitete. Kisha është mjaft “e ngarkuar” siç është, por
në gjithë aktivitetet e saj ajo është shumë e kujdesshme ta lërë të paprekur tokën
e saj të djerrë. Ajo zjedh që ta izolojë
veprimtarinë e saj brenda kufijve të shenuar nga pankartat e frikës duke u fokusuar
tek siguria totale.
Vështro rreth e përqark sot, dhe vëzhgo se ku po ndodhin
mrekullitë e fuqisë. Asnjëherë nuk
ndodhin në seminar ku çdo mësim është i përgatitur për studentin, për t’u
pranuar pa dhimbje dhe mundim dhe si prej dorës së dytë. Asnjëherë në institucionin fetar ku tradita
dhe zakoni prej kohësh e kanë bërë besimin të panevojshëm. Asnjëherë në një kishë të vjetër ku tabelat përkujtimore
të ngjitura mbi orendi mbajnë dëshmi të heshtur të lavdisë së dikurshme. Rrjedhimisht
aty ku besimi i guximshëm nuk po mund të çajë përpara kundër shanseve të
pashpresa, aty Zoti dërgon “ndihmë nga shenjtorja.”
Në shoqërinë misionare më të cilën kam bashkëpunuar për
shumë vite, kam vënë re se fuqia e Zotit gjithmonë ka lëvizur mbi frontet
e reja ku ndodheshin misionarët tanë. Mrekullitë kanë shoqëruar avancimet tona dhe
kanë ndaluar ku dhe kur ne e lejuam veten të bëhemi të kenaqur dhe ndaluam së
avancuari. Kredoja e fuqisë nuk mund të shpëtojë
një punë nga shterpësia. Duhet të jetë e
shoqëruar nga veprimtaria e fuqisë.
Por unë jam më shumë i shqetësuar për efektin e kësaj të vërtetë
mbi kishën lokale dhe mbi individin. Vështroje
atë kishë ku fryti i bollshëm ishte dikur një normalitet pritshëm, por tani ka
pak ose aspak frut, dhe fuqia e Zotit duket se po qëndron larg. Cili është problemi? Zoti nuk ka ndryshuar, as qëllimi i Tij për
kishën nuk ka ndryshuar as në masën më të vogël. Jo, vetë kisha ka ndryshuar.
Pak
hetim i vetes do të nxjerrë në pah se anëtarët e saj janë bërë si tokë e djerrë.
Ka jetuar përmes përpjekjeve të hershme,
por tani ka filluar të pranojë një mënyrë jetese më të rehatshme. Është e kënaqur të vazhdojë me programin e saj
të pamundimshëm me mjaft financë për të paguar faturat e saj, dhe një numër anëtarësh
kaq të madh saqë të sigurojë të ardhmen e vet. Anëtarët e saj tani shikojnë tek ajo për
siguri dhe jo për udhëheqje në betejën midis së mirës dhe të keqes. Është shndërruar në një shkollë në vend të një
garnizoni. Anëtarët e saj janë studentë,
jo ushtarë. Ata studjojnë përvojat e të
tjerëve, në vend që të kërkojnë përvoja të reja për vetveten.
Për
një kishë të tillë, e vetmja rrugë për tek fuqia, është që të dalë nga vendi ku
është fshehur, dhe të fillojë të ecë përsëri në rrugën e bindjes të rrethuar
nga rreziqe. Siguria e saj është armiku
i saj më vdekjeprurës. Kisha që e ka
frikë plugun po shkruan epitafin e vet, kurse kisha që e përdor plugun eshte
duke ecur në rrugën e ringjalljes.
Marrë prej librit Paths to Power nga A.W. Tozer, faqet 31-38. Copyright nga Christian Publications. E botuar nga Moody Publishers. E përdorur me lejë.
No comments:
Post a Comment
Note: only a member of this blog may post a comment.