Fuqia e Fjalëve
Copyright © 2017 Rev. Suela Brown
Mund
të na duket i çuditshëm fakti se fjalët që dalin nga goja jonë kanë ndikim të drejtpërdrejtë
mbi jetën tonë, dhe që goja jonë mund të jetë përgjegjëse për shumë prej problemeve
tona për të cilat mbase akuzojmë persona të tjerë apo nuk dimë pse kanë ndodhur.
Sado e hidhur të jetë kjo e vërtetë, sa
më herët ta kuptojmë dhe të ndërgjegjësohemi aq më shpejt do të mund edhe të
marrim masat e duhura për të parandaluar probleme të mëtejshme që janë pasojë e
fjalëve tona. Bibla e shenjtë pohon pikërisht
këtë të vërtetë kur thotë se “Vdekja dhe
jeta janë nën pushtetin e gjuhës” (Fj. Urta 18:21), ndaj “kush ruan gojën dhe gjuhën e vet, mbron jetën
nga fatkeqësitë” (Fj. Urta 21:23), “por
ai që i hap shumë buzët e tij shkon drejt shkatërrimit” (Fj. Urta 13:3). Thuhet se
“në bazë të fjalëve të tua do të drejtësohesh dhe në bazë të fjalëve të tua do
të dënohesh” (Mateu 12:36-37).
Ky
është një realitet vërtet tronditës kur merret parasysh fakti se një femër flet
me përafërsi rreth 20.000 fjalë në 24 orë dhe një mashkull 7.000 fjalë. Kjo është një mori e shumtë fjalësh dhe thuhet
se “Në fjalët e shumta faji nuk mungon,
por ai që i frenon buzët e tij është i urtë (Fj. Urta 10:19). Në një pankartë të Luftës së Dytë Botërore
shkruhej: “Fjalët e papërgjegjshme kushtojnë jetë”. Imagjinoni se sa njerëz humbën jetën në luftë
thjesht nga fjalët e pamatura të një gjenerali, apo tradhëtia e një spiuni.
Nuk
besoj se egziston një njeri që ka dëshirë t’i bëjë dëm jetës së vet, të ardhmës
së vet apo familjes së vet. Dhe jo çdo fjalë
që del nga goja e njeriut është e dëmshme. Problemi ngrihet atëherë kur, pa menduar për
pasojat, ne i japim vetes lirinë të shprehemi si të duam dhe kur të duam
mendimet, opinionet dhe vendimet tona para njerëzve pa i matur dhe kontrolluar
fjalët para së të dalin nga goja jonë. A
janë këto fjalë ndërtuese apo shkatërruese, të nevojshme apo të panevojshme? Dhe kjo është një sfidë me të cilën pak a shumë
përballet çdo njeri.
Po
përse vallë është një sfidë kaq e madhe që të kontrollojmë dhe gjykojmë me
drejtësi fjalët që dalin nga goja jonë para se t’i shprehim? Ja çfarë thotë Bibla:
“Gjuha
është një gjymtyrë e vogël, por mbahet me të madh, ja një zjarr i vogël c’pyll
të madh djeg! Edhe gjuha është zjarr,
botë padrejtësie; kështu është vendosur gjuha midis gjymtyrëve tona; ajo e fëlliq
gjithë trupin dhe ndez rrotën e jetës dhe ndizet nga ferri. Sepse çdo lloj bishash, shpendesh, zvarranikësh
e kafshësh të detit zbuten dhe janë zbutur nga natyra njerëzore, kurse gjuhën asnjë nga njerëzit s’mund ta
zbusë; është një e keqe e papërmbajtshme, plot me helm vdekjeprurës. Me atë bekojmë Perëndinë Atë, dhe me të ne
mallkojmë njerëzit që janë bërë sipas shëmbëllimit të Perëndisë. Nga e njëjta gojë del bekimi dhe mallkimi. Vellëzer të mi, nuk duhet të ishte kështu”
(Jakobi 3:2-10).
Ky është një përshkrim shumë i vërtetë mbi
gjuhën dhe fuqinë e saj. Është vërtet
shqetësues fakti që gjuha posedon një fuqi kaq të madhe mbi jetën e njeriut,
por është akoma dhe më shqetësues fakti që gjuha është një gjymtyrë e pazbutshme.
Si do t’ia bëjmë atëherë? Si do ta
ndalojmë problematikën e saj për të ruajtur jetën tonë nga shkatërrimi?
Fjala e Perëndisë na e zbulon sekretin dhe
na jep shpresë. Sekreti është tek burimi
i fjalëve. Jezusi tha se “gjërat që dalin nga goja dalin nga zemra
dhe ato e ndotin njeriun” (Mateu 15:18), dhe bëjnë që njeriu të zihet në
lakun e fjalëve të tij: “Je zënë në lakun
e fjalëve të gojës sate, je kapur në fjalët e gojës sate” (Fj. Urta 6:2). Nga zemra dalin burimet e jetës ndaj thuhet “Ruaje zemrën tënde me shumë kujdes” (Fj.
Urta 4:23). Gjithashtu na thuhet se “Zemra është gënjeshtare mbi çdo gjë dhe e
ligur keq; kush mund ta njohë atë? Unë
Zoti, hetoj zemrën…” (Jer. 17:9-10).
“Sepse nga zemra dalin mendimet e
mbrapshta, vrasjet, shkeljet e kurorës, kurvëria, vjedhjet, dëshmitë e rremë,
blasfemitë” (Mat. 15:19). “Njeriu i mirë e nxjerr të mirën nga thesari
i mirë i zemrës së vet; dhe njeriu i lig i nxjerr të ligat nga thesari i lig i
zemrës së vet, sepse goja e tij flet nga mbushullia e zemrës” (Luka 6:45).
Por a ka njerëz të mirë? Nga vlerësimi njerëzor mbase po. Por nga këndvështrimi i të Shenjtit Perëndi, jo.
Bibla thotë: “Nuk ka asnjë që të bëjë të mirën as edhe një. Gryka e tyre është si varr i hapur, me gjuhët
e tyre kanë thurur mashtrime, ka helm gjarpërinjsh nën buzët e tyre; goja e tyre
është plot mallkim dhe hidhësi…” (Rom. 3:12-14). Kjo është e vërteta e trishtueshme. Goja do të flasë atë që është brenda zemrës. Por çfarë flet zemra kur është nën influencën
e xhelozisë, hidhërimit, mosfaljes, ngurtësimit, smirës, lakmisë, imoralitetit
dhe çdo lloj tjetër mëkati, këtu është çështja.
Ndaj për të zgjidhur problemin e gjuhës së
pari duhet të zgjidhim problemin e zemrës. Mbreti David e kishte kuptuar këtë të
vërtetë, ndaj lutej: “O Perëndi, krijo tek
unë një zemër të pastër dhe përtëri tek unë një frymë të patundur” (Ps.
51:10) dhe “U miratofshin përpara teje
fjalët e gojës sime, dhe përsiatjet e zemrës sime…” (Ps. 19:14). Dhe nëpërmjet profetit Ezekiel, Zoti dha
shpresë për këtë problem kolosal dhe tha: “Do
të lëshoj pastaj ujë të pastër mbi ju dhe do të jeni të pastër; do t’ju pastroj
nga të gjitha ndyrësitë tuaja dhe nga të gjithë idhujt tuaj. Do t’ju
jap një zemër të re dhe do të shtie brenda jush një frymë të re; do të heq nga mishi juaj zemrën prej guri
dhe do t’ju jap zemër prej mishi. Do të vë brenda jush Frymën tim dhe do të bëj
që ju të ecni sipas statuteve të mia, dhe ju do të respektoni dhe do të zbatoni
dekretet e mia” (Ez. 36:25-27). Dhe
gjithë kjo punë e Perëndisë do të realizohej nëpërmjet Jezu Krishtit.
Ajo që për njeriun është e pamundur është
e mundur për Zotin. Ai vetë premton se
do të na japë një zemër të re dhe do ta heqë prej nesh zemrën e vjetër e cila është
si gur në krahasim me zemrën e re. Vetëm
atëherë kur kemi një zemër të mirë të dhuruar nga Zoti, nga kjo zemër do të
burojë mirësi, dhe do të jetë kjo mirësi dhe drejtësi që do të bëjë që, nëpërmjet
fuqisë së Frymës së Perëndisë që ai do të vendosë brenda nesh, që ne të kemi
vetëkontroll. Vetëm atëherë gjuha jonë do të fillojë të mbjellë sukses në vend
të disfatës, ndërtim në vend të shkatërrimit, mirësi në vend të ligësisë,
shenjtëri në vend të mëkatit dhe nuk do të jetë më një vegël shkatërruese në
duart e Satanit.
Jezu Krishti erdhi të falë mëkatet, të
zgjidhë njëherë e përgjithmonë problemin e zemrës mëkatare të njeriut. Ai ofron pagëzimin e pendimit për të gjithë
ata që vërtet pendohen nga mëkatet e tyre dhe duan të jetojnë një jetë të
shenjtë dhe të kenë një zemër të re. Ai
heq prej tyre zemrën e gurit dhe vendos brenda tyre zemrën e mishit. Ai vendos brenda tyre Frymën e Shenjtë i cili
heton zemrën dhe na vë në pah mendimet e saj, na jep mundësi të pendohemi dhe të
rinovohemi në mendjet dhe zemrat tona nëpërmjet të vërtetës së fjalës së Perëndisë
dhe fuqisë së tij. Ky person quhet “i
rilindur”, dhe Jezus Krishti ta ofron ty këtë shpëtim, këtë dhuratë të përjetshme.
Mjafton të pendohesh nga mëkatet e tua,
ta ftosh në zemrën dhe jetën tënde dhe të fillosh ta ndjekësh dhe t’i bindesh
me gjithë zemër. Vetëm atëherë do të
jesh i lirë dhe do të mund të jetosh në liri të përditshme. Vetëm atëherë Zoti mund ta përdorë gojën tënde
për të ndërtuar dhe bekuar. Vetëm atëherë
do të shikosh ditë të bardha dhe të bekuara. Mbarëvajtja e jetës sate varet nga ti dhe marrëdhënia
jote me Perëndinë dhe jo nga njerëzit. Edhe
nëse njerëzit rreth teje nuk ndryshojnë dhe vazhdojnë të mëkatojnë, rëndësi ka
që ti ke ndryshuar, goja jote ka ndryshuar dhe po mbjell bekimin e Zotit në jetën
tënde si kurrë më parë. Jezusi tha: “Ai që beson në mua, siç ka thënë Shkrimi,
prej brendësisë së tij do të burojnë lumenj uji të gjallë” (Gjoni 7:38). Ky
lumë i gjallë është lumi i jetës që sjell jetë kudo që shkon.
Për të ilustruar këtë temë kam zgjedhur dy
personazhe biblike. Të dy këto
personazhe janë gra. Ka shumë shembuj
burrash që mund të merrja, por po zgjedh këto dy gra sepse ato janë një kontrast
i njëra-tjetrës që do të më ndihmojnë ta ilustroj këtë temë. Zemrat e tyre janë në kontrast, dhe jetët e
tyre janë në kontrast. Njëra quhet Abigaili
dhe tjetra Mikala. Në një kohë kur mbretërit
kishin disa gra, këto dy gra ishin bashkëshortet e mbretit të Izraelit David.
Historia e Mikalës
Mikala ishte prinçeshë. Ajo ishte bija e ish-mbretit Saul të Izraelit
familjes të së cilit Zoti ia hoqi mundësinë për të mbretëruar për shkak të mëkatit
të tij. Mikala ishte rritur në lluks, me
një kompleks të theksuar superioriteti, me një zemër shumë krenare, i jepte
shumë rëndësi sofistikimit të pamjes së jashtme, por nuk ishte një grua që
besonte me gjithë zemër tek Perëndia dhe as nuk i shërbente atij. Edhe pse ishte prinçeshë ajo nuk kishte
maturinë dhe mençurinë e një gruaje të mençur dhe të nderuar. Goja e saj ishte e mbushur me fjalë arogante
dhe ironike sepse vetë zemra e saj ishte e tillë. Fillimi i jetës së saj ishte i suksesshëm për
shkak të privilegjeve që ajo gëzonte si bijë mbreti, por historia e jetës së
saj ndryshoi dhe u shndërrua në një histori të trishtë.
Nuk ishin as njerëzit dhe as rrethanat që
e ndryshuan rrjedhën e jetës së saj, por ishin fjalët që dolën nga vetë goja e
saj. Ashtu sikurse dhe thuhet “Gruaja e urtë (e mençur, e matur) ndërton
shtëpinë e saj, por budallaqja e shkatërron me duart e veta” (Fj. Urta
14:1).
Mikala e shkatërroi martesën dhe të ardhmen e saj me fjalët e veta,
ndaj le të bëhet një mësim për të gjithë qofshin gra apo burra.
Ja çfarë ndodhi. Më në fund mbas disa vitesh, arka e Zotit u
kthye dhe u vendos në Jeruzalem. Kjo
ishte një ditë hareje për mbretin Davidin dhe gjithë popullin ndaj të gjithë
kishin dalë për të festuar:
“Por
ndodhi që, ndërsa Arka e Zotit po hynte në qytetin e Davidit, Mikala bija e
Saulit, duke shikuar nga dritarja, pa mbretin David që po hidhej dhe kërcente përpara
ZOTIT dhe e përçmoi në zemrën e saj. Kështu sollën Arkën e ZOTIT dhe e vendosën në
vendin e saj, në mes të çadrës që Davidi kishte ngritur për të. Pastaj Davidi ofroi holokauste dhe flijime
falenderimi përpara ZOTIT. Kur mbaroi së
ofruari holokaustet dhe flijimet, Davidi bekoi popullin në emër të ZOTIT të
ushtrive, dhe i shpërndau tërë popullit, gjithë turmës së Izraelit, burra dhe
gra, secilit prej tyre nga një kulaç, nga një racion mishi dhe një sasi rrush të
thatë. Ndërsa Davidi po kthehej për të
bekuar familjen e tij, Mikala, bija e Saulit, i doli përpara Davidit dhe i tha:
“Sa i nderuar ka qenë sot mbreti i Izraelit, që u zbulua para syve të shërbëtoreve
të tij, ashtu siç do të zbulohej një harbut!”. Atëherë Davidi iu përgjigj Mikalës: “E bëra përpara
ZOTIT që më ka zgjedhur në vend të atit tënd dhe të tërë shtëpisë së tij për të
më vendosur princ të Izraelit, të popullit të ZOTIT; prandaj bëra festë përpara
ZOTIT. Prandaj do ta ul veten edhe më
poshtë dhe do të bëhem më i pavlerë në sytë e mi; por lidhur me shërbëtoret për
të cilat më fole, unë do të nderohem pikërisht prej tyre”. Mikala, bija e Saulit, nuk pati fëmijë deri në
ditën e vdekjes se saj.” (2 Sam. 6:16-23)
Çfarë
ndodhi? Davidi i mbushur me gëzim shkon
të bekojë familjën ë tij, ndërsa gruaja e tij e mbushur me përçmim për atë i
del përpara për ta ofenduar. Ajo e pa të
pahijshme që një mbret të zhvishej nga rrobat e shndritshme mbretërore, të kërcente
përpara Zotit dhe arkës së tij, dhe të përulej përpara syve të njerëzve në këtë
mënyrë. Ajo e gjykonte, e përçmonte dhe
e ofendonte pa menduar se sjellja dhe fjalët e saj do të kishin pasoja mbi jetën
e saj. Ajo as që e kishte kuptuar që
Davidi ishte përulur para Zotit. Ajo e trajtoi Davidin jo si mbret
(pozicion të cilin ia kishte dhënë Zoti dhe jo njerëzit), por si një harbut. Po përse vallë? Thjesht sepse zemra e saj, mendimet dhe qëndrimet
e zemrës së saj nuk ishin të drejta dhe në rregull. Jo vetëm nuk ishte në gjendje të kuptonte marrëdhënien
unike që egzistonte ndërmjet Zotit dhe Davidit, por ajo kurrë nuk e shihte dhe
respektonte atë si mbret, por e shikonte si një bari të pakulturuar që u ngrit
në pozitë. Në sytë e saj ai i përkiste
shtresës punëtore, ndërsa ajo ishte aristokrate mbretërore. Dhe për këtë arsye ajo harronte të shikonte
Davidin me sytë e respektit dhe nderimit. Për më keq, budallallëku i saj shfaqet në një
moment kur Zoti donte ta bekonte, ndaj Davidi po shkonte në shtëpi për ta
bekuar atë dhe gjithë familjen. Për fjalët
e saj ajo mori një përgjigje të drejtë. Jo
vetëm që Davidi nuk mundi ta bekojë në emër të Zotit, por që prej asaj dite ajo
e humbi respektin dhe dashurinë e tij. Pamja
e saj e bukur dhe rrobat e saj të shtrenjta nuk mund të kompensonin per difiçitin
në karakterin dhe sjelljen e saj. Ajo
ishte një mbretëreshë me sjellje harbute. Davidi nuk e ndëshkoi, nuk e çkurorëzoi, ai tregoi
mëshirë ndaj saj. Por që prej asaj dite
marrëdhënia e tyre mori fund dhe nuk patën një fëmijë bashkë, gjë që do të thoshte
që e vetmja shpresë që kishte familja e Saulit për t’u ulur një ditë në fronin
e Izraelit nëpërmjet pasardhësve të Mikalës u shua përfundimisht, ashtu sikurse
u shua dhe roli dhe influenca e saj primare në jetën e mbretit dhe vetë
Izraelit.
Historia e Abigailit
Ndërsa historia e Abigailit është krejt
ndryshe.
Abigaili përshkruhet jo vetëm si një grua e
hijshme, por edhe si një grua me gjykim te shendoshë dhe e perëndishme. Edhe pse Abigaili ishte e martuar me një njeri
shume të pasur dhe bënte një jetë të rehatshme përsa i përket anës materiale,
duket qartë nga kjo histori që kjo ishte një martesë me mblesëri. Ajo ishte e martuar me një njeri emri i të cilit
ishte Nabal (që do të thotë “budalla”). Ai ishte njeri me një imazh dhe
karakter shumë negativ, dhe vetë Abigaili e kishte kuptuar që burri i saj ishte
i tillë dhe kishte vuajtur nga budallallëku i tij për vite të tëra. Por gjithsesi ajo e kishte pranuar këtë realitet
dhe kishte mbijetuar. Dhe jo vetëm
kishte mbijetuar por nëpërmjet mençurisë së saj kishte arritur të menaxhonte
dhe zgjidhte problemet e shumta që shkaktonte Nabali me sjelljen e tij. Ajo mund të mos ishte aristokrate apo nga
familje mbretërore, por në karakterin e saj ajo kishte vlerat e një fisnikeje. Ajo ishte e llojit të njerëzve që zgjidhen për
të drejtuar dhe mbretëruar me drejtësi. Për
këtë arsye ajo kishte fituar respektin e gjithë njerëzve duke përfshirë edhe shërbëtorët
meshkuj të familjes.
Gjithë lavdia e karakterit të saj dhe mençuria
e saj u zbuluan një ditë. Kjo ishte në kohën
kur Davidi nuk ishte shuguruar ende si mbret dhe mbreti Saul e ndiqte për ta
vrarë, ndërkohë që Davidi me ushtrinë e tij po kalonin kohë shumë të vështirë. Ndodhi që ai dhe ushtria e tij kishin ngelur
pa ushqime, por dëgjuan se pranë banonte Nabali barinjtë dhe tufat e të cilit
Davidi dhe trimat e tij i kishin mbrojtur dhe për këtë arsye Nabali kishte
gjithë këtë bollëk (1 Samuel 25). Davidi dërgoi disa njerëz tek Nabali dhe me
shumë përulje dhe respekt i kërkoi Nabalit ndihmë ushqimore për veten dhe
ushtarët e tij. Por Nabali jo vetëm që
nuk ua dha këtë ndihmë por i dëboi me ofendime. Në këtë rast Davidi u mërzit shumë sepse e
mira që kishte bërë i ishte paguar me të keqe, ndaj vendosi të marrë hak. Mori ushtrinë e tij dhe marshoi drejt Nabalit
duke pasur për qëllim të vrasë çdo mashkull të familjes së Nabalit duke përfshirë
edhe shërbëtorët. Kur dëgjuan këtë lajm
shërbëtorët u frikësuan dhe në vend që të shkonin tek Nabali shkuan tek personi
që mund t’i ndihmonte, pra Abigaili. Ia
treguan historinë. Menjëherë mbas
historisë së tyre ajo mori ushqimin e nevojshëm për ushtarët dhe Davidin dhe u
nis për t’i takuar duke nisur para saj shërbëtorët me ushqimet dhe duke i
ndjekur nga pas. Ja çfarë ndodhi:
“Kur
Abigaili pa Davidin, zbriti shpejt nga gomari dhe ra përmbys me fytyrën përtokë
përpara Davidit. Kështu u shtri në këmbët
e tij dhe tha: “O imzot, mbi mua, vetëm mbi mua bie faji! Por lejo shërbëtoren tënde të të flasë dhe ti
dëgjo fjalët e saj. Të lutem, mos ia vër
re atij njeriu të neveritshëm, Nabalit, sepse ai është pikërisht ashtu siç e ka
emrin, ai quhet Nabal dhe karakterizohet nga budallallëku; por unë, shërbëtorja
jote, nuk i kam parë të rinjtë e dërguar nga zotëria im. Kështu, pra, imzot, ashtu siç është e vërtetë
që ZOTI rron dhe që shpirti yt jeton, Zoti të ka penguar të derdhesh gjak dhe të
vendosësh drejtësi me duart e tua. Armiqtë
e tu dhe ata që duan t’i bëjnë keq zotërisë tim, qofshin si Nabali! Dhe tani kjo dhuratë që shërbyesja jote i ka
sjellë zotërisë tim t’u jepet të rinjve që ndjekin zotërinë tim. Por falja fajin shërbëtores sate; me siguri
Zoti do ta bëjë të qëndrueshme shtëpinë e zotërisë tim, sepse zotëria im lufton
në betejat e Zotit dhe gjatë tërë kohës së jetës sate nuk është gjetur asnjë e
keqe tek ti. Në rast se del dikush që të
përndjek dhe kërkon jetën tënde, jeta e zotërisë tim do të ruhet në peshtafin e
jetës pranë ZOTIT, Perëndisë tënd, ndërsa jetën e armiqve të tu Zoti do ta flakë
si nga zgavra e një hobeje. Kështu, kur
Zoti t’i ketë bërë zotërisë tim të mirat që i ka premtuar dhe të të ketë vënë në
krye të Izraelit, kjo gjë nuk do të jetë dhembje per ty, as një brejtje e ndërgjegjes
së zotërisë tim; domethënë të ketë derdhur gjak pa shkak dhe të ketë marrë hak
me vetëgjyqësi. Por kur Zoti do t’i bëjë
të mira zotërisë tim, kujto shërbëtoren tënde.
Atëherë
Davidi i tha Abigailit: “Qoftë i bekuar Zoti, Perëndia i Izraelit, që sot të dërgoi
ballë meje! E bekuar qoftë këshilla jote
dhe e bekuar qofsh ti që më pengove sot të derdh gjak dhe të vendos drejtësi me
duart e mia! Sepse, sigurisht, ashtu siç
është e vërtetë që rron Zoti, Perëndia i Izraelit, që më ka penguar të të bëj
të keqen, po të mos ishe nxituar të më dilje përpara, në të gdhirë të ditës
Nabalit nuk do t’i kishte mbetur asnjë njeri i gjallë”. Kështu Davidi mori nga duart e saj ato që ajo
kishte sjellë dhe i tha: “Kthehu në paqe në shtëpinë tënde; shiko unë dëgjova
zërin tënd dhe pata respekt për personin tënd”” (1
Sam. 25:23-35).
Historia vazhdon duke thënë se mbas dhjetë
ditësh Zoti e goditi Nabalin dhe ai vdiq. Zoti bëri që mbi kokën e tij të bjerë gjithë
ligësia e tij. Por çfarë ndodhi me
Abigailin? Për Abigailin u hap një
kapitull i ri. Kapitulli i errët i jetës
së saj mori fund. Si mund të humbiste
Davidi mundësinë për të pasur një bashkëshorte kaq të mençur dhe të respektuar
në krah? Menjëherë sapo dëgjoi se
Abigaili kishte ngelur e ve, ai i kërkoi asaj të bëhej bashkëshortja e tij. Ishin
fjalët e saj që kishin vendosur të ardhmen e saj.
·
Abigaili e prezantoi veten si shërbëtore edhe
pse ishte një grua e pasur që kishte në shërbim personal pesë shërbëtore. Abigaili e pa Davidin nëpërmjet syve të
Perëndisë si të vajosur, dhe e trajtoi atë si mbret dhe me nderimin që i jepet
një mbreti edhe pse ai ende nuk ishte mbret.
·
Ajo ishte një grua e informuar, dhe edhe
pse nuk e kishte takuar ndonjëherë Davidin, ajo kishte dëgjuar me vëmendje
historinë e jetës së tij dhe e njihte planin që Zoti kishte për Davidin.
·
Po ashtu e dinte që vrasja e Nabalit do të
ishte një njollë e keqe në jetën e lavdishme të Davidit.
·
Ajo diti të fashitë stuhinë që ishte gati
të rrëmbente shtëpinë dhe jetën e saj.
·
Ajo nuk foli me hipokrizi, por me bindje.
·
Ajo menaxhoi një situatë katastrofale dhe
e ndaloi.
·
Ajo e vendosi jetën e saj në dorën e Zotit
pa u ankuar për vuajtjet e saj.
Kjo ishte gruaja që i duhej Zotit në krye
të popullit të tij. Kjo ishte gruaja që
do t’i jepte mendimin e duhur një mbreti. Një grua e tillë do të edukonte pasardhës të qëndrueshëm.
Abigaili kishte gjithçka që Mikalës i mungonte.
“Përgjigjja
e ëmbël e fashit zemërimin, por fjala therëse e nxit zemërimin”
(Fj. Urta 15:1).
“Një
fjalë e thënë në kohën e duhur është si mollë të arta mbi një enë argjendi”
(Fj. Urta 25:11).
No comments:
Post a Comment
Note: only a member of this blog may post a comment.