Njeriu
ka ëndrra, dëshira dhe përpiqet gjithë jetën për t’i realizuar, shpesh dhe në mënyrë
të padrejtë. Në të shumtën e rasteve këto ëndrra për pasuri, pushtet, dashuri
nuk realizohen kurrë. Por ndryshe ndodh
me ata që ia kanë dorëzuar jetën e tyre Zotit. Tashmë qëllimi i jetës së tyre nuk është plotësimi
i ëndrrave, dëshirave, planeve të tyre, pra vetja nuk është më në qendër, por
vullneti i Zotit, qëllimi i Tij për jetën e tyre dhe impaktin e saj.
Zoti
nuk na shikon dhe trajton asnjëherë si individë të izoluar dhe nuk na bekon dhe
fuqizon vetëm që të jemi të bekuar personalisht, por na shikon si anëtarë të rëndësishëm
të bashkësisë së tij si dhe botës ku jetojmë, dhe na bekon në mënyrë që ne të bëhemi
burimi i tij i bekimit në komunitet dhe më gjerë. Pra, njeriu që ka vendosur
Zotin në qendër të jetës së tij dhe jo veten, jo vetëm që bëhet përjetues i
manifestimit të bekimit të Zotit, por bëhet një burim bekimi për të gjithë ata
që vijnë në kontakt me të.
Kur
Zoti është në kontroll të jetës së një individi, mirësia dhe favori i Tij shoqërojnë
këtë individ. Janë ato që ia hapin rrugën,
në mënyrë që ky person të përjetojë bekimin e Zotit dhe të influencojë
realitetin njerëzor në një mënyrë që me forcën e vet nuk do t’ia kishte arritur
kurrë.
Si
për shembull Hadasa, vajza që u bë mbretëreshë e Persisë dhe u quajt Mbretëresha
Ester. Bukuria e saj nuk mjaftonte që të
seleksionohej mes mijëra vajzave të tjera me bukuri dhe hijeshi të veçantë. Mbreti
nuk po kërkonte thjesht dikë me pamje të bukur fizike (të tilla ai kishte me
shumicë si konkubina), por po kërkonte dikë që ishte e denjë të përmbushte
rolin më të rëndësishëm me të cilën mund të besohej nje grua, rolin e bashkëshortes së sovranit.
Ndaj e zgjedhura përveç hijësisë së
jashtme duhet të qëndronte më lart se Mbretëresha Vashti në cilësitë e karakterit,
sjelljes, mençurisë, komunikimit, dhe aftësive të saj. Gjithçka që mbreti kërkonte, Zoti tashmë e
kishte investuar dhe mishëruar tek Esteri, tek e cila ai kishte punuar dhe
krijuar një karakter dhe personalitet të vërtetë mbretëror.
Por,
si mund ta dallonte dikush Esterin mes mijëra vajzave të tjera, në një det
intrigash, konkurence, ryshfeti, kercënimi? Pa Zotin në krah, për të skualifikimi do të
ishte i sigurt! Ajo do të përfundonte si
gjithë vajzat e tjera të seleksionuara, e përdorur, me një zemër të thyer, e
mohuar, braktisur, një konkubinë e destinuar të jetojë në izolimin e sarajeve të
mbretit, pa një të ardhme, gjatë gjithë ditëve të jetës së saj. Të paktë janë të aftët që çajnë përpara me
meritën e tyre, të shumtë janë ata që arrijnë ku duan me intriga dhe padrejtësi.
Por,
ky nuk mund të jetë realiteti i bijve të Perëndisë, i atyre që ia kanë dhënë
jetën Zotit në dorëzim. Këtë njeri Zoti
e kapi përdorë dhe e shoqëroi në çdo koridor duke ia hapur të gjitha dyert e nevojshme
njëra pas tjetrës dhe duke mposhtur çdo pengesë.
Së
pari, kur Esteri ishte nën mbikqyrjen e Hagait eunukut të mbretit, mbikqyrësit
të shtëpisë së grave, Zoti bëri që ajo të gjejë pëlqim në sytë e këtij mbikqyrësi
dhe të fitojë simpatinë e tij. Nuk ishte
diçka e orkestruar nga Esteri, diçka që ajo po bënte duke manipuluar apo
shtirur, por Zoti vetë ia drejtoi eunukut fokusin tek Esteri për të vëzhguar
cilësitë e saj, dhe ndërsa ai filloi ta njohë po ashtu filloi ta simpatizojë
duke menduar se kjo vajzë ishte e veçantë dhe kishte cilësitë që i duheshin
fronit mbretëror. Ndaj ai vendosi t’i
japë asaj trajtim të veçantë duke përshpejtuar procesin e përgatitjes, duke vendosur
shtatë ndihmëse në shërbim të saj, duke e marrë në mbrojtje. E
vetmja mënyrë se si mund ta mbronte nga
ato që e konsideronin konkurente të fortë, ishte duke e veçuar nga vajzat e tjera dhe duke e vendosur në ambientin më të
mirë në gjithë shtëpinë e grave. Tek
Esteri Hagai pa mbretëreshën, pa atë që Zoti kishte zgjedhur, tek e cila kishte
investuar vetveten dhe të cilën vlerësonte. Ndaj ai filloi ta trajtojë me nderimin që
meriton një mbretëreshë edhe para se ajo të bëhej ligjërisht e tillë. Ndaj edhe e veçoi, ashtu sikurse veçohet ari
nga balta. Ai donte që kjo vajzë të
zgjidhej nga mbreti, ndaj kur Esteri ia kërkoi mendimin ai i dha Esterit një këshillë
që nuk ia kishte dhënë askujt në momentin që ajo duhet të vendoste se çfarë të
merrte për vete para se të paraqitej përpara mbretit. Ndryshe nga të gjitha vajzat që kishin shkuar
tek mbreti, të ngarkuara me lloj-lloj sendesh të çmuara dhe gjërash që dëshironin,
Esteri nuk mori asgjë përveç asaj që i këshilloi Hagai mbikqyrësi i saj.
Ajo
e la shtëpinë e vajzave e veshur me dinjitet, duke mos mbartur asgjë me vete,
gjë që e bëri të fitojë simpatinë e të gjithë atyre që e shihnin. Për pasuri njeriu shet dhe veten, por Esteri
nuk ishte në shitje dhe nuk mund të blihej me asnjë lloj çmimi. Jo vetëm që fitoi simpatinë e të gjithëve, por
ajo gjeti hir dhe mirëdashje në sytë e mbretit i cili e dashuroi, e zgjodhi dhe
kurorëzoi.
Deri
në këtë moment historia e Esterit është si historitë e prinçeshave në përrallë.
Shumë vajza do e lakmonin dhe do e
shikonin misionin e Esterit si të plotësuar. Arriti atje ku të tjerat lakmonin të arrinin.
Por, ajo që për njeriun mishor është gjithë qëllimi i egzistencës, për njeriun
e perëndishëm është vetëm fillimi i udhëtimit drejt realizimit të qëllimit të Zotit,
është thjesht hapja e derës nga dora e Zotit.
Thirrja
dhe zgjedhja e Esterit nga Zoti ishte për të qenë mbretëreshë e popullit të saj
jude në emigrim, dhe çlirimtarja e tyre, jo kukulla e llustruar e sarajeve të
mbretit. Zoti e dinte që mund t’i
besonte kësaj vajze planet e tij, sepse bota me gjithë fuqinë dhe “lavdinë” e
saj të jashtme nuk mund ta joshnin.
Esteri
eci në një rrugë të vështirë. Qëllimi i
jetës dhe zgjedhjes së saj u realizua kur ajo arriti të ekspozojë planin për
eleminimin e popullit të saj dhe të vërë jetën e saj në rrezik për shpëtimin e
popullit të saj. Bukuria, karakteri,
forca, besimi i saj nuk ishin shfaqur në plotësinë e tyre deri në ditën kur për
hir të popullit të saj ajo vendosi që si qengji që shkon në thertore, me këmbët
e saj të shkonte drejt vdekjës së sigurt. Ishte pikërisht ky akt që asnjë nga vajzat që
kishin hyrë në konkurs për pozicionin e mbretëreshës së bashku me të, nuk mund
ta bënte. Të urtët kanë thënë se fitorja
arrihet me vështirësi, por mbajtja e fitores është dhe më e vështirë. Në të dyja këto faza, si për t’u ngritur në
pozicionin ku Zoti do që të jesh, dhe për të qenë i/e suksesshme në ekzekutimin
e vullnetit të Zotit nëpërmjet atij pozicioni, mund të arrihen me sukses vetëm
kur Zoti është në qendër të jetës së individit dhe vetja është e kryqëzuar. Themelet e jetëgjatësisë së mbretërimit të saj
u ndërtuan mbi vullnetin e saj për t’u vetëflijuar për popullin e saj.
Shiko përtej vetvetes, dorëzoja jetën tënde
Zotit! Vetëm atëherë jeta që ai ka për
ty do të fillojë!
Copyright
© 2019 Rev. Suela Brown.
No comments:
Post a Comment
Note: only a member of this blog may post a comment.