31 Froni i gjykimit të Krishtit



nga Leonard Ravenhill
Gjykimi i besimtarëve
      Dua t’ju tregoj një histori për kohën kur isha djalë i ri dhe shkoja në shkollë.  Tani, shkolla nuk më ka pëlqyer shumë, por në ato ditë studentin e parë të shkollës e kisha shumë zili.  Mbiemrin e kishte Renton, dhe ai ulej afër rreshtit ku ulesha unë.  Ai ishte futbollisti më i mirë që kishte shkolla dhe dëshira ime gjithmonë kishte qënë të isha futbollist.  Ai ishte më i miri në kriket (një lojë tjetër që njerëzit luajnë në Angli), dhe mua më pëlqente kriketi.  Ai ishte vrapuesi më i mirë që kishim, dhe mua më pëlqente vrapimi.  Ai ishte jo vetëm një atlet i shkëlqyeshëm, por edhe një artist shumë i mirë.  Dhe mbi të gjitha, ai ishte djali më i zgjuar në të gjithë shkollën.
      Nëse do të mund t’i kurseja dhimbjet e forta në bark, do t’i kurseja ato deri ditën përpara provimit përfundimtar.  Por nëna ime ishte e zgjuar.  Ajo e dinte.  Nuk e di se si, por ajo gjithmonë e dinte.  U ngrita atë mëngjes dhe i thashë: “Oh nënë, nuk ndihem mirë.  Mendoj se duhet të qëndroj në shtëpi sot.”  Por ajo gjithmonë më thoshte: “Ti mund të qëndrosh nesër në shtëpi – sot, jo”.  Por qëndrimi në shtëpi nesër nuk do të kishte vlerë, sepse sot ishte dita e provimit përfundimtar.  Sot ishte dita e gjykimit!
      Unë e di që Renton-i nuk është ndjerë asnjëherë si unë, sepse sa herë që ne bënim një provim, që në momentin që pyetjet shkruheshin në tabelë ai e rrëmbente lapsin dhe letrën dhe me shpejtësi marramendëse i përfundonte ato.  Ai dhe një shok tjetër kur bënin provimet thoshnin me gëzim: “O shokë, provimet!”  Ata e dinin që do të ishin i pari dhe i dyti në klasë kur të dilnin notat, dhe kështu ishin të ngazëllyer që të bënin provimet.  Ata nuk trembeshin nga provimet përfundimtare.  Nuk trembeshin sepse ishin gjithnjë të parët.  Ata nuk kishin frikë nga dita e gjykimit.  Ata nuk kishin frikë, sepse ishin të përgatitur për të.
Cilësi jo sasi
“Ne, pra, jemi bashkëpunëtorë të Perëndisë; ju jeni ara e Perëndisë, ndërtesa e Perëndisë.  Sipas hirit të Perëndisë që m’u dha, si arkitekt i urtë, unë kam hedhur themelin dhe një tjetër ndërton mbi të; por secili të ketë kujdes se si ndërton mbi të, sepse askush nuk mund të hedhë themel tjetër përveç atij që është hedhur, i cili është Jezu Krishti.  Dhe, në qoftë se dikush ndërton mbi këtë themel ar, argjend, gurë të çmuar, dru, sanë, kashtë, vepra e secilit do të shfaqet, sepse dita do ta tregojë; sepse do të zbulohet në zjarr, dhe zjarri do të provojë veprën e secilit e ç’lloji është.” (1 Kor. 3:9-13)
      Shkrimi i mësipërm flet për ditën kur të gjithë besimtarët do të qëndrojnë përpara Zotit, kur çdo ndjekës i Jezusit do të japë llogari për jetën e tij dhe veprat e tij përpara qiellit.  Vini re me shumë kujdes se çfarë thotë: “...zjarri do të provojë veprën e secilit e ç’lloji është”.  Jo se sa shumë punë ka bërë, por çfarë lloj pune ka kryer.  Jo sasia, por cilësia.  Ky shkrim i shenjtë po flet për punën e tërë jetës suaj.  Me fjalë të tjera, puna e jetës suaj mund të jetë dru, sanë ose kashtë – ose mund të jetë ar, argjend ose gurë të çmuar.  Dhe atë ditë, zjarri do ta vendosë atë në provën përfundimtare.  Cili zjarr?  Bibla thotë se Zoti është dashuri, por gjithashtu na tregon se ai është një zjarr që përpin (Heb. 12:29).
      Pali vazhdon duke thënë:
“Në qoftë se vepra që dikush ka ndërtuar mbi themelin qëndron, ai do të marrë pagë, në qoftë se vepra e dikujt digjet, do të pësojë humbje, por ai vetë do të shpëtohet, por, si përmes zjarrit.” (1 Kor. 3:14-15)

      Ky ilustrim do të ishte jashtëzakonisht domethënës për banorët e Korintit të cilëve Pali po u shkruante, sepse jo shumë kohë para se të shkruhej kjo letër, i gjithë qyteti i tyre u shkatërrua nga zjarri. Ata të gjithë e dinin se çfarë dëmi mund të shkaktojë zjarri.  Kur zjarri përfshiu Korintin, çdo shtëpi që ishte ndërtuar nga druri, sanë ose kashta, u shkatërrua dhe mbeti vetëm hiri.  Por njerëzit më të pasur atje kishin shtëpi të ndërtuara me shtylla të bukura prej graniti dhe disa madje kishin shtëpi të ndërtuara krejtësisht nga mermeri.  Këto shtëpi të ndërtuara me gurë të kushtueshëm kishin qëndruar edhe pse ishin përfshirë nga zjarri. 
Investimi i jetës suaj
      Le të përfytyrojmë për një moment...  Një burri i jepet $10.000 dhe ai i investon në dru – mbase në ca sofra apo tryeza të bukura.  Kështu që e gjithë puna e jetës së këtij njeriu është prej druri.  Dhe shumë bukur mund të jetë, por kur zjarri kalon nëpër të, çfarë mbetet?  Gjithçka që mbetet është një grumbull hiri, që mbase arrin deri në kyçin e këmbës, dhe vetëm kaq.  Dikujt tjetër i jepen $10.000 dhe ai e investon atë në sanë.  Dhe një tjetri i japin të njëjtën sasi dhe ai i investon të gjitha në kashtë.  A tingëllon e gjitha kjo një marrëzi?  Epo, njerëzit e bëjnë këtë çdo ditë.  Pse?  Sepse nëse vendosni $10.000 në sanë apo kashtë, duket sikur po bëni shumë gjëra me paratë tuaja.  Ju ndoshta mund të blini gjysmën e kashtës në gjithë Teksas-in për $10.000, por imagjinoni çfarë rrëmuje e madhe do të jetë kur zjarri ta përshkojë atë.  Në vend të hirit deri në kyçin e këmbës, apo hirin deri në gjunjë, nëse bën një investim të tillë hiri mbase do të arrijë deri në hundët tuaja.  Kështu do të jetë me ata që kanë investuar jetën e tyre në dru, sane apo kashtë – rezultati do të jetë vetëm hi.
      Tani le të shohim disa njerëz që kanë bërë investime shumë më të mençura.  Një burrë ka $10.000 dhe ai i investon ato në ar (ai nuk do të mund të blerë shumë, sepse çmimi tani per tani është andej nga $400 për 30 gramë, apo jo?).  Njeriu tjetër investon $10.000 në argjend, dhe një burrë tjetër investon të njëjtën sasi në gurë të çmuar.  Secili prej gjashtë burrave për të cilët kam folur kishte të njëjtën sasi parash, por ata të gjithë zgjodhën gjëra të ndryshme për t’i investuar ato.  Tani, ne po flasim për punën e jetës suaj.  E kuptoni ku e kam fjalën?  E gjithë jeta jonë, që nga çasti kur fillojmë të dëshmojmë për Krishtin, përfshirë gjithë shërbesat tona dhe punën tonë për të, do të provohet në zjarr.  Ne duhet të jemi shumë të kujdesshëm për të bërë investime të mençura, ndryshe gjithçka që do të mbetet do të jetë vetëm hi.
Vlera e përjetësisë
      A do të mund t’i rezistojë puna jonë provit të zjarrit kur të dalim para Zotit?  A do të ketë një vlerë të përjetshme – apo do të përfundojë në hi?  Ka një ndryshim të madh midis drurit, sanës, kashtës – dhe arit, argjendit dhe gurëve të çmuar.  Druri, sana dhe kashta gjenden mbi tokë.  Ato e tërheqin vëmendjen tonë, ashtu si shërbesat e shumë njerëzve.  Ato janë mjaft të bollshme dhe gjenden lehtë.  Nga ana tjetër, argjendi, ari dhe gurët e çmuar gjenden nën tokë.  Askush nuk i sheh ato – përsëri, si shërbesat e shumë njerëzve.  Ato nuk gjenden diku në fushë ku çdokush mund të shkoj t’i marrë.  Jo, është shumë e vështirë dhe e mundimshme t’i nxjerrësh nga toka.  Kjo është arsyeja pse ato janë kaq të shtrenjta.  Ato janë me cilësi shumë më të larta krahasuar me gjëra të tjera, dhe shumë më të rralla gjithashtu.  Përsëri, ajo e cila përcakton vlerën e tyre është cilësia dhe jo sasia.  Shumë gjëra janë të vështira në jetën e krishterë, por ne duhet të dëshirojmë të fitojmë ato gjëra që do ta ruajnë vlerën e tyre, jo vetëm në këtë jetë, por edhe në parajsë.
Shërbesa dhe paraja
      Jeta e çdo personi, përfshirë gjithë shërbesën e tij, do të kalojë nëpër zjarr.  Ka shumë shërbesa publike që do t’i zërë flaka atë ditë, vëllezër.  Zjarri do të zërë jetën e çdo njeriu, edhe të atij që në publik është dukur si më e mira, dhe do ta djegë atë derisa të mbetet vetëm një tufë hiri.  U lodha duke parë këta njerëz që lypin për para në televizor.  Unë besoj se për çdo monedhë që hyn në ndonjë shërbesë do të duhet të përgjigjet një ditë përpara selisë së gjykimit të Krishtit.  Jezusi foli për ata njerëz që gllabëronin shtëpitë e të vejave (Luka 20:46-47).  Epo, kjo është ajo që shumë njerëz po bëjnë sot.  Ata do t’i japin llogari Zotit atë ditë, por edhe ne do të japim llogari përpara tij.
      Një vëlla po më tregonte këtë javë që kur u pagëzua dhe u zhyt në ujë, papritmas kujtoi që kishte kuletën në xhep.  Gjë e rrallë që kuletat të pagëzohen!  Ne themi në mënyrë ironike: “Zot, ti kujdesesh për mëkatet e mia, kurse unë do të kujdesem për gjithçka tjetër”.  Por ti do të japësh llogari përpara Perëndisë për çdo qindarkë që ke fituar që kur u bëre pronë e Jezu Krishtit.  Ai nuk merr vetëm mëkatet e tua – Ai të merr të gjithin si pronë.
      Vërtet që shumë mund të dëshirojnë të mbushen me Frymën e Shenjtë dhe të kenë një llogari bankare të bollshme, por sa prej jush guxoni të thoni: “Zot, në këtë orë të rëndësishme në historinë njerëzore, më mbush me vuajtjet e Krishtit”?  A mund ta ndajë ai me ju dhimbjen e tij?  A jeni gati për të sfiduar principatat e errësirës dhe të thoni: “Dëgjo, unë kam arritur atë pikë ku ishte apostulli Pal kur tha: ‘Unë ngazëllej në mundime, nevoja dhe qortime’.”  Kini kujdes, sepse nëse do të pjekuroheni në Zotin, të gjithë “besimtarët xhuxha” përreth jush do t’ju kritikojnë, do t’ju pëshpërijnë dhe do t’ju thonë: “Po përpiqesh të jesh më i shenjtë sesa ne, hë?  Kështu që ti s’ke më kohë për basketboll apo për të parë ndonjë ndeshje bejsbolli?”  Jo, ndoshta nuk keni kohë, por kjo nuk është puna e askujt tjetër, por i juaji dhe i Zotit.
      A i afrohesh aq shumë zemrës së Zotit sa të ndjesh në zemër pikëllimin e tij për botën dhe për kishën e mbrapshtë që kemi sot?  Kohët e fundit një nga predikuesit më të famshëm në vend më mori në telefon vonë në mbrëmje dhe më tha: “Unë kam arritur në këtë përfundim: Zoti i plotfuqishëm tashmë e ka tërhequr dorën e tij nga Amerika – për arsyen e thjeshtë se kemi pasur aq shumë dritë dhe e kemi refuzuar vazhdimisht!”  Është e vërtetë që jetojmë jo vetëm në një botë me një politikë të falimentuar, por akoma më keq me një kishë të falimentuar (dhe kjo është pjesa më tragjike nga të gjitha).
A do të gjykohen të krishterët?
      Dëgjova një grua që tha jo shumë kohë më pare: “Unë lavdëroj Zotin.  Jam e lumtur që nuk kam pse të jap llogari për asgjë kur të shkoj në parajsë.  Nuk ka asnjë dënim për ata që janë në Krishtin Jezus.” Prisni një minutë, nuk mund ta interpretoni kurrë një shkrim të shenjtë duke e izoluar nga vargje të tjera.  Nuk ka asnjë dënim për mëkatet tona të së kaluarës, dhe jam i sigurt se ne të gjithë jemi shumë të lumtur për këtë.  Por Perëndia i thoshte gjithmonë Izraelit: “Kujto kur ishe skllav në Egjipt... kujto mëkatin tënd... kujto paudhësinë tënde”.
      Ju mund të thoni: “Nuk thuhet se të krishterët do të gjykohen duke iu referuar atyre që janë shkruar në libër”.  Në fakt, vërtet që e thotë.  Ku?  Te Malakia 3: 16.  Thuhet aty se Zoti ka një libër kujtimi, dhe unë mendoj se do të të bënte mirë para se të shkosh në shtrat çdo natë, të pyesësh: “Zot, çfarë shkruajte sot në librin tënd për jetën time?”  Nuk është e nevojshme të jetë ndonjë veprim i jashtëm.  Ju mund ta adhuroni Zotin në një traktor.  Mund të mos jetë mënyra më e mirë, por mund ta bëni.  Bibla thotë se “të gjithë do të paraqitemi përpara fronit të gjykatës së Krishtit”. (Rom. 14:10).
Të vdekurit e shenjtë
      Një shkrimtar i himneve thotë: “Nga kufijtë e gjerë të tokës dhe bregdeti më i largët i oqeanit, përmes portave me perla, hyn një turmë e panumërt, duke kënduar Atin, Birin dhe Frymën e Shenjtë, Hallelujah.”
      Gjithë besimtarët e të gjitha epokave do të jenë atje.  Ky është një himn i vjetër dhe ndoshta jo shumë nga ju mund ta recitojnë atë, por vë bast se shumica prej jush e dini refrenin: “Oh, kur shenjtorët marshojnë për në qiell” (“When the saints go marching in”).  Njerëzit kërcejnë çdo natë andej në New Orleans.  Ata lëvizin këmbët përgjatë Rrugës Bourbon dhe kalojnë një kohë të shkëlqyeshme, por kjo këngë nuk është për ta, është për të shpenguarit.  Ajo thotë: “Kur shenjtorët marshojnë për në qiell”. Shenjtorët do të marshojnë në parajsë në një turmë të cilën askush nuk mund ta numërojë.
      Unë mezi pres që të shoh të gjithë besimtarët e të gjitha epokave.  Vërtet që do të jem i emocionuar të shikoj Isaian dhe Jeremian dhe ata profetë të mëdhenj dhe të vegjël.  Ne do të shohim përreth dhe të themi: “Hej, ja ku është Abrahami.  Ua, nuk mendoja se ai do të dukej kështu”.  Por ama atje do të jetë ai.  Dhe thjesht mendoni që të shihni Mateun dhe Markun, Lukën dhe Gjonin dhe shumë të tjerë për të cilët është shkruar tek libri i Veprave.  A nuk do të jetë e mrekullueshme të shohësh ata burra që ecën gjatë jetës së tyre me Jezusin?!
      Le të mendojmë për Palin për një moment.  Ai iu dorëzua Zotit.  Shkroi rreth 14 shkrime dhe udhëtoi në të gjithë Azinë e Vogël.  Atë e rrahën me kamxhik 195 herë.  Përjetoi lodhje dhe agjërime, dhimbje, shtrëngime, shqetësime, zi dhe zhveshje.  Cili mendoni se do të jetë shpërblimi i një jete të jetuar si Pali? HIRI është falas, por rreziqet nuk janë falas.  Ju mund të thoni: “Por ju po flisni për vepra.”  Padyshim që për to po flas – sepse Zoti vetë veproi.  Jezusi veproi!
Gurë të çmuar
      Argjend, ar, gurë të çmuar.  Cilët janë gurët e çmuar?  Kur e lexoj këtë, mendoj për pektoralin e gjykimit që mbante kryeprifti në Dhiatën e Vjetër.  Ajo u nda me katër rreshta gurësh – tre gurë në secilin rresht.  Ҫdo gur ishte i ndryshëm.  Ҫdo gur përfaqësonte emrin e një prej 12 fiseve të Izraelit.  Kryeprifti kishte veshur pektoralin mbi zemër, ndërsa hynte në vendin e Shenjtë për t’u lutur për mëkatet e njerëzve.  Si ju duket kjo?  A hyni në vendin e më të Shenjtit për të bërë ndërmjetësimin për mëkatet e njerëzve?  Apo nuk ndërmjetësoni fare për ta?  Kjo është e mundur vetëm përmes gjakut të Krishtit dhe vajosjes së Shpirtit të Shenjtë.
      Ndërmjetësimi është puna jonë tani.  Ne nuk kemi nevojë të dërgojmë një prift në vendin e më të Shenjtit.  Por ne mund të shkojmë vetë!  Dhiata e Re na tregon se ne të gjithë jemi priftërinj – se ne jemi pjesë e priftërisë mbretërore (1 Pjetrit 2:9).  A e keni menduar se përse bota jashtë është e varfër dhe e sëmurë?  Sepse ne nuk dimë se si të lutemi, kjo është arsyeja përse!  Sepse ne jemi të vetëkënaqur që e kemi lënë pas jetës sonë të mjerë të mëkatit, dhe ne nuk pimë më, nuk i japim vend epshit, dhe nuk sjellim gjykimin e Zotit mbi veten tonë perditë.  Të krishterë jemi tani, i themi vetes...  Dhe jemi KAQ të rehatshëm, KAQ të lumtur dhe KAQ të vetëkënaqur me këtë fakt.
Argjend
      Argjendi...  Ҫfarë është argjendi?  Unë mendoj se mund të interpretohet në mënyra të ndryshme.  Por më pëlqen të mendoj për vargun në librin e Fjalëve të Urta që thotë: “Gjuha e të drejtit është argjend i zgjedhur”. (Fj.U. 10:20).  Unë besoj se argjendi mund të nënkuptojë fjalët që ne flasim.  Unë besoj se Zoti ka regjistruar çdo fjale që kemi thënë që kur jemi shpëtuar.  Kjo mund të jetë e sikletshme.  Tani nuk do të na vijë turp për gjërat e mira që kemi thënë, por çfarë mund të themi në lidhje me fjalët boshe?  Për thashethemet, shpifjet, kritikat dhe paragjykimet?  Po në kohën kur dikush ju shqetësoi dhe në vend që të heshtnit, ju derdhët gjithçka që ishte në zemrën tuaj në atë moment?  Po për fjalët magjepsëse që u kemi predikuar mijëra njerëzve ndër vite?  Ne do të mbajmë përgjegjësi për çdo fjalë – dhe ato do të provohen me zjarr.  A do të jenë ato prej druri, sanë, apo kashtë – a do t’i rezistojnë zjarrit ato?
Ar
      Ҫfarë nënkupton simboli i arit?  Unë besoj se është një shenjë e përkushtimit tonë ndaj Zotit.  Nëse do të kisha një tenxhere të vogël, do të vendosja një ar me vlerë prej $10.000 në të dhe do ta shkrija.  Ҫfarë ndodh kur shkrihet ari?  Asgjë!  Thjesht ndryshon nga gjendja e ngurtë në të lëngshme, por masa nuk i ndryshon.  A mund t’i shihni të gjithë besimtarët që qëndrojnë në parajsë?  Dhe aty edhe Leonard Ravenhill – duke qëndruar para Krishtit, sytë e të cilit janë mbushur me shenjtëri.  I gjithë vendi është i mbushur me frymë shenjtërie.  Atje në prani të një Zoti të mrekullueshëm, dhe përpara të gjithë besimtarëve të të gjitha epokave do të lexohet jeta ime.  Dhe gjithë jeta ime do të jetë përballë këtij zjarri. Por, a është jeta ime e jetuar deri tani një jetë e jetuar vetëm për t’u dukur?  Unë me siguri dëshiroj të predikoj, sepse Zoti më thirri të predikoj.  Nuk më intereson se si predikoj, dhe nuk më intereson as nëse ti më beson mua.  Unë nuk jam përgjegjës për atë.  Unë predikoj nga zemra ime gjithçka besoj dhe jam i gatshëm të vdes për të.  Por më thuaj, a jam unë thjesht një njeri që do që të duket?  Si është jeta ime e fshehtë?
      Unë e kam thënë shumë herë dhe do ta them përsëri – asnjë njeri nuk është më i madh se jeta e tij e lutjes.  Nuk më intereson se sa i madh është organizata e tij.  Më lejoni të jetoj me një njeri për pak kohë dhe të kalojë kohë në lutje me të disa herë, dhe unë do t’ju tregoj se sa i qëndrueshëm është ai, ose sa madhështor është ai në Zotin.  Si është jeta juaj e devocionit ndaj Zotit tani?  A do të dëshironit që Gabrieli t’i jepte kishës librin e jetës suaj të devocionit për muajin e fundit, në mënyrë që të mund të lexohej me zë të lartë në kishë këtë të dielë?  Ari do të provohet gjatë jetës sonë të devocionit.
Njerëz të mëdhenj të lutjes
      Burrat që kanë qenë heronj për Zotin kanë qenë burrat që i ishin përkushtuar Zotit në maksimum. Amerika ka prodhuar disa nga luftëtarët më të mëdhenj të lutjes në botë.  John Hyde ishte njëri prej tyre. Unë njoha dikë që ishte lutur me të, dhe tha se ishte vërtet e mrekullueshme kur ky njeri lutej.  Është një libër i vogël i titulluar “Lutësi Hyde” (“Praying Hyde”) që do t’ia vlente ta lexonit.  Edward Payson (i njohur si Lutësi Payson i Portland-it) ishte një luftëtar tjetër i shkëlqyeshëm në lutje.  Ai gjunjëzohej në anën e shtratit të tij dhe lutej dhe lutej dhe lutej.  Kur e lanë trupin e tij përpara se ta varrosnin, panë gjunjët e tij që kishin marrë formën si të një deveje.  Tradita thotë se Jakobi i kishte gjunjët si të deveve por është një fakt i gjallë që edhe Payson i kishte ato.  Kur po e lanin, dikush tha: “Ҫfarë gjunjësh anormalë”.  Kjo ndodhi për shkak se ai lutej në anën e shtratit të tij me pasion dhe energji, ku bënte edhe lutjet e ndërmjetësimit për të tjerët. 
      Një ditë isha në Shkollën Biblike të Uellsit dhe atje ishte zonja Elizabeth Howells (burri i saj Rees-i kishte vdekur).  Ne qëndruam në tarracë dhe ajo u kthye dhe më tha: “A e sheh atë dhomën atje?”  Unë i thashë: “Po, e shoh”.  “Po atë derë?”  “Po.”  “Burri im kalonte përmes asaj dere në orën gjashtë të mëngjesit dhe qëndronte atje deri në orën gjashtë të mbrëmjes çdo ditë për 11 muaj, përveç një dite, ditën kur vdiq nëna e tij”.
      Le ta shikojmë përjetësinë dhe të shohim të gjithë apostujt dhe të gjithë besimtarët e të gjitha epokave.  Ja, është Charles Finney me ringjalljet e tij të mahnitshme.  Është William Booth, themeluesi i Ushtrisë së Shpëtimit.  Është edhe John Wesley.  Këtej janë gjithë figurat e mëdhenj heroikë për të cilët kemi lexuar, dhe që të gjithë janë dukë parë ndërsa libri i Zotit i jepet dikujt për ta lexuar.  A do të kishit guxim ju që ta merrnit në dorë, duke thënë: “Po, jam i gatshëm unë t’ua lexoj këtyre heronjve atë që është shkruar rreth jetës sime personale të lutjes”?
      Ta zëmë se them: “Gabriel, më jep rekordin për vitin 1724.”  Kur e hap librin për atë vit dhe shkoj te shkronja “B”, gjej emrin David Brainerd.  Ai ishte amerikan i ri që vdiq në moshën 28-vjeçare.  Gjithçka që ai posedonte ishte një veshje me lëkurë kafshe dhe që e mbante me një litar të lidhur rreth tij.  Ai kaloi përmes lumit Susquehanna për të ndjekur indianët.  Atë e kishte zënë rëndë tuberkulozi dhe peshën e kishte vetëm 42.4 kg.  Mbaj mend që e lexova njëherë ditarin e tij.  Ai shkroi njëherë: “Unë u ngrita këtë mëngjes dhe indianët ishin akoma duke kryer shkelje kurore, duke pirë dhe duke bërtitur si në ferr.  U luta që nga gjysmë orë pas agimit të diellit deri gjysmë orë para se të përëndonte mbasdite.  Nuk kisha se ku të lutesha në kampin e indianëve.  Kështu që hyra në pyll dhe u gjunjëzova në dëborë.  Dëbora qe kaq e thellë saqë më vinte deri në grykë”.  Ai nuk kishte një ngrohëse me vete ose diçka tjetër.  Ai thjesht qëndroi pikërisht atje në dëborën e ngrirë, me gjithë sëmundjen e tij.  Ai vazhdoi: “U luta në mëngjes herët deri gjysmë ore para perëndimit të diellit, dhe munda të prekja dëborën vetëm me majë të gishtërinjve.  Nxehtësia e trupit tim kishte shkrirë dëborën”.  Një lutje ndërmjetësuese kaq mahnitëse!
      Epo, Zoti pastë mëshirë për ne!  Sot ne as nuk mund të futim njerëz në kishat tona për t’u lutur, dhe kemi jastekë prej kadifeje në karriget dhe sende të këndshme në dysheme, kështu që gjunjët tanë të dashur nuk do të lëndohen.  David Brainerd, Lutësi Payson i Portland-it, John Hyde dhe Rees Howells – kur Zoti provon jetën e tyre devocionale me zjarrin e tij, nuk mendoj se do të ketë asgjë të humbur.  Nuk do të ketë as dru, as sanë, dhe as kashtë.
Gëzim i vërtetë
      Kam turp të jem pjesë e Kishës sot, sepse besoj se ajo është turp për një Zot të shenjtë.  Shumica e gëzimit tonë gjendet tek duartrokitjet dhe të kaluarit një kohë të mirë, dhe pas takimit flasim dhe jetojmë gjithë marrëzitë e botës.  Ne jemi të mbingarkuar me të qeshurat dhe lumturinë.  Ka një thënie të vjetër në botë: “Qesh dhe bota qesh me ty”.  Unë e ndryshoj atë dhe them: “Qesh dhe kisha do të qesh bashkë me ty, por qaj, dhe do të qash i vetëm”.
      Për shkak se nuk ka gëzim të mjaftueshëm dhe të vërtetë në shtëpinë e Zotit, ne kemi nevojë për argëtim.  Argëtimi është zëvendësuesi i gëzimit.  Për shkak se nuk ka fuqi të mjaftueshme në shtëpinë e Zotit, njerëzit gjithmonë janë në kërkim të diçkaje për ta zëvendësuar atë.  Ne i drejtojmë gishtin botës, por në fakt duhet t’i drejtohemi Kishës dhe të themi se më mirë do të ishte të visheshim me thes e hi, të përulemi dhe të themi: “O Zot i Plotfuqishëm!”  Kur shoh Kishën në Dhiatën e Re, ata nuk kishin ndërtesa hijerënda ose ungjillistë të paguar ose shumë para.  Ata nuk mund të lypnin në televizor!  Ata nuk kishin asgjë nga këto, por ama ata e kthyen botën kokëposhtë, me ato pak që kishin!
      Një poet shkruajti një poezi që shkon kështu: “Vetëm një jetë, së shpejti do të kalojë, vetëm ajo që bëhet për Krishtin do të zgjasë.  Dhe kur të vdes, sa i lumtur do të jem, nëse llamba e jetës sime është harxhuar vetëm për ty. ”  A mendoni se të gjithë të krishterët vdesin të lumtur?  Aspak!  Disa prej tyre vdesin po aq të mjerë sa mëkatarët.  Pse?  Sepse ata kanë keqpërdorur kohën e tyre dhe kanë humbur jetën e tyre.  Shumë prej jush keni qenë duke vdekur në një shtrat spitali dhe jeni lutur: “O Zot, sikur vetëm të më shpëtoje jetën këtë herë, dhe unë të jap fjalën se do të bëj këtë, atë, ose atë tjetrën”.  Epo, a e keni mbajtur premtimin tuaj?
      E vetmja gjë që do të më lidhë vazhdimisht me fitoren, përmes gjakut të Krishtit, është që t’i jap Atij adhurimin tim çdo ditë.  Kjo është më shumë sesa shërbesa ime, dhe më shumë sesa e dhjeta.  Ajo çfarë kam nevojë është që ta dua Atë, ta lartësoj dhe ta adhuroj.  Duhet të gjunjëzohem tek këmbët e tij, si të thuash, dhe ta adhuroj.  Nëse do ta bëjmë këtë, atëherë do të përjetojmë gëzim të vërtetë dhe lumturi të qëndrueshme.
Kurora, kurora, kurora
      Unë nuk besoj se do të ketë zili në parajsë, por mund t’ju kujtoj se ka të paktën pesë kurora që duhen dhënë si shpërblim.  Pali tha se Zoti do t’i japë atij një kurorë drejtësie: “Pas kësaj më pret kurora e drejtësisë, që Perëndia, gjykatësi i drejtë, do të ma japë atë ditë, dhe jo vetëm mua, por edhe gjithë atyre që presin me dashuri të shfaqurit e Tij”. (2 Tim. 4: 8).  Ka dhe një kurorë për martirët – ata që kanë vdekur dhe ata që do të vdesin per besimin.  Kurora, kurora, kurora!  Ne nuk do të jemi të gjithë njëlloj në parajsë.  Do të ketë dallime të mëdha atje.  Kur shihni një kongres politik, shihni njerëz që mbajnë shenja identifikuese nga Kalifornia ose shenja të një shteti tjetër.  Epo, mbase do të ketë shenja të tilla edhe në parajsë.  “Këta janë Luftëtarët e Lutjes”.  “Këta janë Vuajtësit e Mëdhenj”.  “Këta janë Ndërmjetësuesit”.  “Këta janë Misionarët”.  “Këta janë Dështakët”.  Të gjithë llojet e njerëzve do të renditen në atë ditë të madhe.  Do të ketë dallime të mëdha midis njerëzve në parajsë.
      Ishte një grua në Irlandë që kishte dy dyqane.  Ajo i paguante të gjitha shpenzimet e familjes me ato që nxirrte nga një dyqan dhe i ruajti të gjitha paratë që vinin nga dyqani tjetër për misione.  Ajo përfundoi duke dërguar katër nga fëmijët e saj në fushën e misionit dhe ajo financoi secilin prej tyre.  Pra, ajo do të ketë një shpërblim një ditë, apo jo?  Sepse ajo po e bënte këtë si për Krishtin!
      Shikoni hajdutin që ishte duke vdekur pranë Krishtit.  Ai do të jetë në parajsë sepse Jezusi tha se do të ishte me të – por jetën e kishte humbur kot.  Pastaj shikoni jetën e John Wesley-it për shembull.  Ai u shpëtua me siguri kur ishte 35 vjeç dhe i shërbeu Zotit për 53 vitet e tjera të jetës së tij.  Ju nuk mund të mendoni se vjedhësi që po vdiste, një njeri që shpëtoi në momentin e fundit, do të ketë të njëjtin shpërblim si John Wesley.  A mundet që të kenë të njëjtin shpërblim?  Wesley bëri shumë para.  A e dini se çfarë bëri ai me to?  Ai ndërtoi jetimore dhe kisha.  Ai shtypi bibla dhe libra.  Nuk kishte kohë të harxhuar kot në jetën e tij.  Ai ishte shumë sistematik.  Njëherë ai hëngri darkën me njeriun më të madh në letërsinë angleze dhe ky i tha: “Tani që kemi mbaruar darkën, le t’i shtrijmë këmbët tona nën tryezë dhe të bëjmë një muhabet të këndshëm.”  Wesley iu përgjigj: “Më vjen keq, duhet të shkoj”. “Por s’ka vajtur akoma ora nëntë, pse po shkon?”  Wesley iu përgjigj: “Unë kam një takim në mëngjes në orën katër”.  “Në orën katër të nesërmen në mëngjes?”  “Ҫdo mëngjes të jetës sime në atë orë, në fakt”, u pergjigj ai.  “Me kë?”  “Me Zotin.”  Wesley-i e disiplinoi jetën e tij.  Ai e disiplinoi trupin e tij në lidhje me të ngrëna.  Ai disiplinoi të shpenzuarit e tij.  Jeta dhe shërbesa e tij do të qëndrojnë në fronin e gjykatës së Krishtit, një perspektivë e mrekullueshme kjo për cilindo nga ne.
Aroma e adhurimit
      E kam dëgjuar për vite me radhë historine e gruas që erdhi te Jezusi me një kuti me vaj alabastër, dhe më vonë e kuptova se ajo vinte vetëm për një arsye.  Ajo erdhi për të adhuruar Jezusin.  Si mund ta di këtë?  Sepse ajo solli dhuratën më sakrifikuese që kishte dhe sepse ajo kurrë nuk tha asnjë fjalë ndërsa ishte aty.
      Si mund ta them këtë?  Sepse ajo nuk i lau këmbët me ujë, por me lotët e saj.  Ajo nuk i thau këmbët me një peshqir, por me flokët e saj.  Dhe ajo derdhi atë aromë të kushtueshme dhe pastaj fshiu këmbët. Pra, çfarë ndodhi?  Aroma që derdhi mbi Krishtin, u kthye përsëri tek ajo.
      A e dini se përse jeta juaj nuk është më aromatike?  Kjo ndodh për shkak se ju nuk merrni kohë për të qenë i shenjtë.  Ju nuk merrni kohë të jeni bashkë me Jezusin.  Sepse ju mendoni se të gjitha njohuritë që keni marrë në shkollën biblike janë të mjaftueshme.  Tani, Zoti nuk do ta matë intelektin tuaj.  Ai do të provojë jetën tuaj me zjarrin e tij!  A u zgjuat sot në mëngjes dhe falënderuat Zotin që ishit i pastër?  A e falënderuat atë që ai theu atë dëshirë djallëzore që kishit për të nuhatur kokainë apo diçka tjetër?  A jeni vërtet i kënaqur që nuk jeni më prostitutë, por tani jeni pjesë e Nuses së Qengjit?  A jeni i kënaqur që ai hoqi problemin me inatin që patët njëherë dhe të gjitha ato gjëra të mërzitshme e të tmerrshme që dikur ju zotëronin?
      Mendoj përsëri mbi një deklaratë të A.W. Tozerit.  Ai më tha njëherë: “O Len, e di çfarë, ne sapo t’i kemi futur këmbët në përjetësi do t’i ulim kokat si me turp.  Do ta sodisim përjetësinë dhe do t’i themi vetes: ‘Shiko se sa pasuri që kishte në Krishtin, dhe unë paskam ardhur si lypës tek froni i gjykimit!’”. “Sepse ai që nuk e kurseu Birin e vet, por e dha për ne të gjithë, qysh nuk do të na dhurojë të gjitha gjërat bashkë me të?” (Rom. 8:32).
Një popull i ndryshëm
      Mbaj mend që kalova një shesh në qytetin e Bath-it në vitet 1940.  Pashë dy zonja të reja shumë të bukura, njëra ishte një zonjë e re dhe tjetra ishte vetëm një vajzë.  Ato ishin të veshura bukur dhe ndërsa marshonin nëpër atë shesh mendova: “Ka diçka ndryshe tek ato vajza.”  Pastaj zbulova se ishin princesha. Ishte mbretëresha jonë e tanishme e Anglisë, mbretëresha Elizabetë dhe motra e saj, Margaret.  Ato ishin pjesë e familjes mbretërore angleze, dhe e dini çfarë, ato kishin dinjitet, një karakteristik që i dallonin nga të tjerët.  Epo, si të krishterë, ne jemi pjesë e familjes mbretërore të Zotit, dhe duhet të jetë e qartë për të gjithë ata që takojmë se jemi një lloj i ndryshëm njerëzish.  Nëse ne nuk mund të jetojmë si një popull i ndryshëm në këtë tokë, nuk kemi të drejtë të jetojmë këtu.  Ne nuk duhet të prekemi nga ndryshimi i zakoneve, ndryshimi i stileve ose ndryshimi i mendimeve.  Këto gjëra nuk bëjnë asnjë ndryshim të vërtetë tek njeriu.  Ne duhet të jetojmë çdo ditë sikur kemi ardhur nga një botë tjetër në këtë botë – por me fuqinë e asaj bote akoma mbi ne.  Ne duhet të jetojmë, të flasim dhe të lëvizim me atë fuqi dhe të kemi tërë qenien tonë në Jezu Krishtin!
Pagëzimi i bindjes
      Ajo ditë e fundit do të jetë e mrekullueshme.  A e keni arritur të dini se si do t’ju shkojnë punët kur të qëndroni atje?  Atë ditë ju dhe unë do të qëndrojmë atje vetëm, dhe do të gjykohemi për çdo aspekt të jetës sonë – për lutjet tona, për të dhënurit, për fjalimet tona dhe veprimet tona.  Unë ende besoj në madhështinë e asaj gjykate të përjetshme, me Mbretin e mbretërve dhe Zotin e zotërve dhe Gjykatësin e Gjykatësve.  Duhet të kuptoni se nuk ka mundësi që të bëni ndonjë provë përpara asaj dite, dhe për më tepër, nuk ka asnjë mundësi që të përsëritet pastaj.  Sepse është përfundimtar ky gjykim, dhe disave Perëndia do t’u thotë: “Ejani, ju të bekuar!”, por të tjerëve ai do t’u thotë: “Largohuni nga unë!”.  Jo, në fund të fundit nuk është aq e thjeshtë të jesh i krishterë.  Por ama, është gjë e mrekullueshme.
      Ne duhet të jetojmë jetën tonë të vetëdijshëm për realitetin e përjetësisë – të gatshëm në çdo moment për t’u ndarë nga kjo jetë.  Nëse do të qëndronit para Zotit në këtë moment, a do të dëshironit që historia juaj e jetës të lexohej nga të gjithë në përjetësi?  Asnjë që shkoi në ferr nuk do të jetë aty.  Do të jetë e mrekullueshme, apo jo?  Apo mendoni se do të keni turp atë ditë kur dëgjoni se si Perëndia përdori David Brainerd-in ose John Wesley-in ose ndonjë grua të vogël që jetoi një jetë duke ndërmjetësuar te Perëndia?
      Nuk ka asnjë barrë tepër të rëndë dhe asnjë situatë tepër të vështirë që nuk mund të përballoni për atë që e doni.  Në qoftë se jemi të kontrolluar, të motivuar dhe të forcuar nga dashuria, atëherë punët do t’i kemi të mira kur të qëndrojmë përpara Zotit, sepse është një gjë për dashurinë – ajo tregohet e bindur.  Duhet të bëhemi një popull që pagëzohet me bindje.  Ne duhet të jemi të nënshtruar ndaj gjithë vullnetit të Zotit, të mos shqetësohemi për mendimet e të tjerëve dhe të mos kërkojmë më shumë për të shpenzuar për veten tonë.  Duhet të themi: “O Zot, unë dua që kjo jetë e imja të të përlëvdojë ty, kështu që kur të qëndroj në praninë tënde të mrekullueshme, siç thotë Gjoni, nuk do të turpërohem përpara teje”. (1 Gjoni 2:28).



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.